Televizijos reklamos elementų efektyvumas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Televizijos reklamos elementų efektyvumas
Alternative Title:
Effectiveness of TV commercials' elements
Publication Data:
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2013.
Pages:
110 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Įvadas — 1. TV reklamos ypatybės: elementų populiarumas — 1.1. Tyrimo procedūros — 1.2. Prioritetiniai reklamos elementai (bendrųjų procentinių dažnių analizė) — 1.3. Lyties ir amžiaus skirtumai vertinant reklamą (x2 kriterijus bei faktorinė analizė). Lyties skirtumų analizė. Amžiaus skirtumų analizė — 1.4. Auditorijos poliškumas (faktorinė ir koreliacinė analizės) — 1.5. Auditorijos segmentai ir jų ypatybės (klasterinė analizė) — 2. TV reklamos elementų vertinimas ir nuostatos pirkti. Kartų faktorius — 2.1. Tyrimo procedūros — 2.2. Bendrosios imties rezultatai (faktorinė ir klasterinė analizės). Faktorinė analizė. Klasterinė analizė — 2.3. Kartų bruožai (procentinė ir koreliacinė analizės). Jaunoji karta (14–17 metų paaugliai). Vidurinė karta (37–46 metų tėvai). Vyresnioji karta (64–85 metų seneliai). Kartų išskirtinumas (x2 kriterijus) — 3. TV reklamos vertinimo ir pirkimo tendencijos Lietuvoje krizės sąlygomis — 3.1. Tyrimo procedūros — 3.2. Rezultatų analizė. Reklamos elementų binarinės opozicijos. Pageidaujama reklamuojamos prekės aplinka. Reklamuojamos prekės, kurias labiausiai linkstama įsigyti. Materialinė padėtis ir hedonistinės nuotaikos. Požiūris į pirkimą ir nuostata pirkti reklamuojamas prekes — Išvados — Literatūra — Priedas.
Summary / Abstract:

LTReikšminiai žodžiai: Reklama; Efektyvumas; Rinkodara; TV; Ekonominė krizė; Commercials; Effect; Marketing; TV; Economic crisis.

ISBN:
9789955187158
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50993
Updated:
2020-05-22 20:38:55
Metrics:
Views: 37
Export: