LTŠios knygos tikslas - parodyti mokymosi grupių potencijas ir jėgą, bendradarbiavimo galimybes mokymosi procese, tyrimais grįstus rezultatus, įrodančius neabejotinus tokio mokymosi privalumus, praktinius pavyzdžius. Autorės pabrėžia, kad negalima absoliutinti: iškelti ar supriešinti mokymosi bendradarbiaujant su kitais mokymosi metodais, jo per daug sureikšminti. Tai nėra universalus, o tiesiog vienas iš būdų, atveriantis mokytojams galimybes kurti, praturtinti turimą metodų arsenalą, o besimokantiesiems - pajusti dalyvavimo grupėje teikiamą džiaugsmą, pasitenkinimą bendro darbo rezultatais. Tikimės, kad mokytojai galės remtis mūsų pateiktomis idėjomis, pavyzdžiais ir kurti savo užduotis, atitinkančias konkrečias besimokančiųjų subrendimo ypatybes ir dėstomojo dalyko specifiką. Knyga sudaryta iš dviejų dalių. Pirmoji dalis skirta teoriškai pagrįsti mokymąsi bendradarbiaujant, antroji - padėti mokytojams, dirbantiems su jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniais, nuosekliai planuoti ir taikyti mokymąsi bendradarbiaujant savo klasėse. Šioje dalyje pristatomas Atviros Lietuvos fondo remtas Projektas, 1997-1998 m. vykdytas kartu su 27 pradinių klasių mokytojomis iš 12 Kauno miesto ir apskrities mokyklų ir 634 jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniais. Leidinys skirtas pedagogams, dirbantiems su įvairaus amžiaus moksleiviais, taip pat andragogams, dirbantiems su suaugusiaisiais, tarp jų kolegijų ir universitetų dėstytojams, būsimiesiems mokytojams ir visiems besidomintiems procesais, vykstančiais mokinių ir suaugusiųjų grupėse kartu mokantis ir dirbant. Mokymosi bendradarbiaujant pamokų aprašymai, įvairūs pavyzdžiai, lavinimo užduotys, tyrimų rezultatai - tai idėjų bankas, kuriuo besidomintys mokymusi grupėse galėtų pasinaudoti planuodami pamokas ir pratybas, organizuodami grupinę veiklą. [Iš įvado, p. 10-11]Reikšminiai žodžiai: Mokymasis; Bendradarbiavimas; Mokymasis bendradarbiaujant; Learning; Collaboration; Collaborative learning.