Communication in social media for company’s image formation

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Communication in social media for company’s image formation
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2013, Vol. 18, no. 2, p. 305-317
Summary / Abstract:

LTVis daugiau kompanijų taiko socialinę žiniasklaidą kuriant teigiamą įvaizdį. Straipsnio tikslas yra įvertinti būdą, kaip bankai Lietuvoje kuria savo įvaizdį komunikuodami socialinėje žiniasklaidoje ir komunikavimo socialinėje žiniasklaidoje apie bankų įvaizdį poveikį. Straipsnyje pateikiamas kompanijos įvaizdžio formavimo socialinėje žiniasklaidoje konceptualus modelis. Jis atspindi kompanijos komunikavimo socialinėje žiniasklaidoje procesą kuriant įvaizdį. Įvaizdžio kūrimo procesas prasideda nustatant tapatybę elementų – stiliaus, vertybių ir organizacijos elgesio – pagalba. Komunikavimo socialinėje žiniasklaidoje strategija, kurią sudaro komunikavimo tikslų nustatymas, tikslinės auditorijos apibrėžimas, žinios temos ir turinio formos parinkimas, socialinės žiniasklaidos kanalo parinkimas, apibrėžia, kaip kompanijos tapatybė bus pateikta auditorijai. Kompanijos įvaizdžio suvokimas ir jo vertinimas smarkiai priklauso nuo sąveikos tarp auditorijos ir kompanijos ir sąveikos tarp auditorijos per turinį, kurį kompanija ir klientai siunčia vieni kitiems. Empirinis tyrimas parodė, kad stipriausias asociacijas klientams kelia bankų stilius, perduotas socialinės žiniasklaidos pagalba. Kuo dažniau bankai perduoda savo vertybes ir organizacijos elgesio bruožus siunčiamų pranešimų pagalba, tuo tikslesnį suvokimą apie tai turi klientai. Vidinė bankų komunikacija socialiniuose tinkluose nėra intensyvi. Bankai pilnai neišnaudoja socialinių tinklų galimybių komunikuoti su savo klientais.Reikšminiai žodžiai: Bendravimas; Socialinė žiniasklaida; Įmonės įvaizdis; Communication; Social media; Company’s image.

ENRecently the increasing number of companies uses the social media for creation of positive image. But if the nature of social media communication and the possible risk for company’s image is not assessed appropriately, companies could lose the positive image very quickly and for a long time. Communication in social media is much more complicated than traditional communication, because consumer response and intercommunication limits the possibilities for company to control and manage the content of communication. The success of social media communication for image formation depends on the preparation to communicate in social media. Management of new technologies and communication channels, management of trust and relationship in social media requires new skills. Participation of companies in social media and integration of social media to image formation only recently have got a particular attention in academic and practical field. There is still a lack of empirical evidences. The authors of the article present the study of the company’s image formation within the context of communication in social media, which allows defining concrete requirements for effective communication in social media in developing the image of the company. [From the publication]

DOI:
10.5755/j01.em.18.2.4651
ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50628
Updated:
2018-12-17 13:36:40
Metrics:
Views: 58    Downloads: 26
Export: