LTSpartaus žinių visuomenės kūrimo procese nuolatinis mokymasis tampa be galo svarbi kiekvieno visuomenės nario saviraiškos ir savirealizacijos prielaida. Susiformuoti nuolatinės saviugdos poreikį suaugusiajam gali padėti tikslingai organizuotos tęstinės studijos. Straipsnyje analizuojamos pedagogų tęstinio ugdymo(-si) problemos, aptariami pedagogų grupių specifiniai ypatumai universitetinių edukologijos studijų metu. Siekiama ištirti ir aprašyti pedagoginių grupių studentų, dirbančių praktinį ugdomąjį darbą, požiūrį į tęstines studijas universitete. Analizuojant praktinio tyrimo duomenis, ypač akcentuojamos bendriausios edukologijos studijų pasirinkimo tendencijos, pabrėžiamas studijų programų tobulinimo ir plėtojimo būtinumas. [Iš leidinio]
ENIn the process of rapid knowledge society development, lifelong learning becomes a particularly important precondition for self-expression and self-realisation for every member of the society. Purposefully organised further education can facilitate an adult in developing the need for permanent self-education. The article analyses the area of teacher further education and self-education, the specificity of pedagogical groups in educology studies at university. It aims to investigate the attitudinal dispositions towards further university studies of pedagogical group students who already carry out practical educological activity. Analysing practical research data, general tendencies of the choice of educological studies are emphasised, the necessity of study program optimisation is highlighted. [From the publication]