LTAktyviojo mokymo metodai yra svarbus pedagoginio darbo veiksnys. Keičiantis didaktikai iš tradicinės į šiuolaikinę, vis labiau pereinama nuo mokytojo aktyvumo prie mokinio aktyvumo mokantis. Švietimo reformos skatinimas pasirinkti tinkamus metodus ar pačiam mokytojui juos susikurti įpareigoja mus domėtis, gerai pažinti ir gebėti atsirinkti tinkamus metodus pagal asmenybės ugdymo ir turinio formavimo uždavinius. Straipsnyje pristatomas Mokymosi visą gyvenimą programos Leonardo da Vinci partnerystės projektas „Geating Active Learning Material for Science Educators of Vocational Education" (liet. „Aktyvaus mokymosi medžiagos, skirtos profesinio mokymo gamtos mokslų pedagogams, sukūrimas", kurio metu keičiamasi gerąja mokymo patirtimi taikant aktyvaus mokymo(si) metodus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aktyvūs mokymosi metodai; Švietimo reforma; Leonardo da Vinci programa; Active learning material; Education reform; Leonardo da Vinci program.