LTNors darbas suaugusiųjų švietimo srityje vyksta nuolatos, neseniai lietuvių kalboje atsiradęs andragogo terminas lemia, kad ši profesijos samprata dar nėra aiškiai apibrėžta. Kalbant apie andragogų profesionalizaciją, svarbu pabrėžti, kad tai - procesas, kurio metu kaupiami, tobulinami andragoginės veiklos įgūdžiai, gebėjimai, ieškoma naujų veiklos sričių, kurios vėliau identifikuojamos ir aprašomos. Šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje viena iš svarbiausių andragogo funkcijų - suaugusiųjų švietimo naujoviškos praktikos plėtojimas, kurį lemia informacinių komunikacinių technologijų (IKT) naudojimas. Šių veiksnių svarbą andragogo darbe įrodo ir tyrimai. Andragogų profesionalizacijai geras galimybes suteikia Grundtvig programa. Remiantis tyrimo rezultatais, galima teigti, kad vykdant Grundtvig programą savo IKT gebėjimus patobulino 70 proc. tyrimo dalyvių. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profesionalizacija; Andragogas; Informacinės komunikacinės technologijos; Professionalization; Adult education; Information communication technologies.
ENAdult teachers' (andragogues') definition is not clear yet because adult teachers act not only in the field of teaching/learning but also in the fields of research, politics etc. Professionalization is a purposeful, continuous and systematic process. There are important to integrate various forms (models) in professional development in order to meet requirements for continuity and systematization. ICT are very important in professionalization process for adult teachers. Results of research show abilities of ICT usage are more important for adult learners neither organizers of Grundtvig activities. Positive evaluation of Grundtvig activities in ICT learning was mentioned in more than 70% of participants. [From the publication]