LTStraipsniu siekta įvertinti viešbučių dinamikos tendencijas Lietuvos rinkoje ir pagrįsti bei iliustruoti jų poreikį, jei jis egzistuoja. Viešbučių verslas tampa vis labiau augančia verslo šaka, kuri apima ir politinius sprendimus, ir verslo iniciatyvas, ir vietos visuomenės požiūrį į turistą ar patiriamą ekonominę naudą. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, viešbučių verslas sparčiai plečiasi, tačiau šio sektoriaus augimą valstybėje ypač veikė istorinės sąlygos, politiniai sprendimai, naujos verslo tendencijos - tarptautinis verslas ir globalizacija, žinoma, ir atvykstančių turistų poreikiai. Kiek ir kuriomis kryptimis tikslinga plėtoti viešbučių verslą, svarstoma straipsnyje, remiantis atlikta statistine analize. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Svetingumo paslaugos; Užimtumas; Viešbučių sektorius; Viešbučių verslas; Hospitality services; Hotel business; Hotel industry; Occupancy.
ENArticle aims to assess the dynamic trends in the Lithuania's hotel market and substantiate, plus illustrate their need, if it exists. Hotel business is becoming increasingly growing entrepreneurial branch that integrates political decisions together with business initiatives and local public attitude towards the tourist, or economic benefits left behind. In Lithuania and worldwide hotel business is expanding rapidly, but the growth of the sector in state was and is particularly vulnerable to the historical conditions, political decisions, new business trends - international business and globalization, and, of course, the needs of incoming tourists. But how and in what direction is reasonable to develop the hotel industry is the main topic discussed in the article with additionally carried out statistical analysis. [From the publication]