LTStraipsnyje analizuojama vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto ikimokyklinio amžiaus vaikų bendravimo ugdymo problema. Siekiama nustatyti šių vaikų bendravimo ugdymo prielaidas (bendravimo poreikiai, gebėjimai), apibendrinti bendravimo gebėjimų ugdymo pedagoginę patirtį, analizuojant ugdymo uždavinių ir taikomų metodų adekvatumą vaikų bendravimo gebėjimams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vidutinis ir žymus intelekto sutrikimas; Bendravimo poreikiai; Verbalinis ir neverbalinis bendravimas; Bendravimo gebėjimai; Bendravimo ugdymo metodai.
ENThe article analyzes the issue of developing communication abilities in children of pre-school age with moderate and severe learning difficulties. The author seeks to define prerequisites for communication development of these children (communication requirements, abilities), to summarize the pedagogical experience of educating the communication abilities analyzing relevance of education objectives and applied methods for developing of the children’s communication abilities.