LTAukštojo mokslo viena iš funkcijų studentų ir darbuotojų sąmoningumo, erudicijos laipsnio ir kt. skatinimas. Ši idėja įgyvendinama per informacinius centrus ir bibliotekas. Šiaulių Universiteto biblioteka yra struktūrinis universiteto padalinys aktyviai dalyvaujantis studijų procese sudarydamas sąlygas studentams greičiau pasiekti kokybišką informaciją. Šiuo metu Šiaulių Universiteto biblioteka yra viena moderniausių šalyje ir moderniausia vakarų Lietuvoje [Šiaulių universitetas...] (2012). Laimėjus Biblioreg projektą biblioteka pasiekė didžiulę pažangą: pastatas pritaikytas bibliotekos reikmėms, įrengta virš 150 kompiuterizuotų darbo vietų, 400 nekompiuterizuotų, grupinio ir individualaus darbo kambarių, kelios konferencijų salės, liftai ir kt. Nors Šiaulių Universiteto biblioteka labai moderni, tačiau jos potencialas neišnaudotas, nes biblioteka susiduria su lankytojų srauto valdymo problemomis ir nepasiekia norimo klientų apsilankymų skaičiaus. Darbo tikslas: išanalizuoti teorinius aspektus Šiaulių Universiteto Centrinės bibliotekos marketingo komunikacijos plano rengimui. Darbo objektas: marketingo komunikacijos planas Darbo uždaviniai: 1. Apibrėžti marketingo komunikacijos sampratą, tikslus ir procesą; 2. Nustatyti marketingo komunikacijos plano vietą marketingo strategijoje; 3. Identifikuoti komunikacijos plano vietą marketingo strategijoje; 4. Sudaryti teorinį MK plano rengimo procesą adaptuotą bibliotekai. Darbo rezultatas: sudarytas teorinis MK modelis. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Akademinė biblioteka; Bibliotekos kontekstas; MK planas; MK procesas; Marketingo komunikacija (MK); Marketingo komunikacijos; Marketingo komunikacijos (MK); Marketingo komunikacijų planas; Marketingo komunikacijų procesas; Academic library; Library context; MC plan; MC process; Marketing communication; Marketing communication (MC); Marketing communication process; Marketing plan.
ENLibrary as any other organization providing services face the clients traffic management problems. Due to various reasons: awareness, location, positioning and so on. Effective way of marketing communication problem solving is that perceived as the organization's relationship with customers through various contact points. In order to effectively use the points need to define all aspects of promotion including: Public relations, Events and Experiences, Advertising, Personal selling and direct marketing. Between the integrity of these elements is determined by the degree of communication used by the company: the classical or integrated. All or part of the promotion elements for use in the context of the time is named marketing communication process. This idea expressed in a universal model, which is the starting point for the company, and the final customer. In theory, a library context, involve two systems: users and information integrity. Therefore, the assessment aspect of library marketing communication, it becomes a multifaceted concept and is in several areas: physical and interactive. Academic libraries in order to ensure effective communication need to create a customized plan to build the strategic – systematic way of thinking about customers and the services provided. Systems thinking enable high-quality plan preparation process, in which the authors usually include: goals and objectives, audiences, tools, budgets, reporting (as a strategy component), channels, time, and monitoring and evaluation. [Text from author]