LTLietuvoje ir pasaulyje sparčiai plinta naudojimasis socialiniais tinklais. Skirtingai nuo anksčiau populiarių pokalbių svetainių (angl. chat), kuriose galėdavo dalyvauti tik individai, socialiniuose tinkluose atskiru specialų statusą turinčiu dalyviu gali būti laikomi ir garsenybė, žmonių grupė ar organizacija. Šis socialinių tinklų populiarėjimas lėmė, jog tiek ir privataus sektoriaus, tiek ir viešojo sektoriaus organizacijos ėmė vis dažniau su tikslinėmis grupėmis komunikuoti naudodamos socialinius tinklus. Vienos iš viešojo sektoriaus organizacijų grupės – savivaldybių – komunikacija su visuomene yra ypatinga tuo, jog savivaldybė veikia konkrečioje teritorijoje, kurioje gyvena ar turi kitų interesų konkretūs asmenys. Socialiniai tinklai yra bene viena paprasčiausių ir efektyviausių priemonių šiuos asmenis pasiekti. Taigi, yra aktualu nuodugniau patyrinėti, kokia yra Lietuvos Respublikos savivaldybių naudojimosi socialiniais tinklais situacija ir ypatumai. [...] Tyrimo objektas – socialinių tinklų, kaip ryšių su visuomene priemonės, naudojimas Lietuvos Respublikos savivaldybių tarpe. Probleminiai klausimai: 1. Kokie yra ryšių su visuomene ypatumai? 2. Kokie yra socialinių tinklų ypatumai? 3. Koks yra Lietuvos Respublikos savivaldybių naudojimosi socialiniais tinklais aktyvumas ir aktyvumo dėsningumas? 4. Kaip savivaldybės socialiniame tinkle „Facebook“ naudojasi pagrindiniais paskyros elementais?. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Facebook; Internetas; Komunikacija; Savivalda; Savivaldybė; Socialiniai tinklai; Vieši ryšiai; Viešieji ryšiai; Communication; Facebook; Internet; Municipality; Public relations; Social network; Social networks.