Paslaugų teikėjų ir klientų bendrakūros vystymas informacinėmis technologijomis grįstose verslo paslaugose : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Paslaugų teikėjų ir klientų bendrakūros vystymas informacinėmis technologijomis grįstose verslo paslaugose: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2013.
Pages:
204 p
Notes:
Disert. rengta 2009-2012 m. Kauno technologijos universiteto Verslo administravimo katedroje. Dr. disert. (social. m.) - Kauno technologijos universitetas, 2013. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Development of co-creation between service providers and clients in information technology based business services Kaunas, 2013 42 p
Summary / Abstract:

LTBendrakūra tarp skirtingų verslo ekosistemos dalyvių įgyja skirtingas formas bei generuoja įvairiapusę naudą. Nepaisant to pastebima, kad organizacijoms stinga kompetencijų, kurios būtų panaudojamos siekiant palaikyti nenutrūkstamą inovacijų vyksmą ir generuoti didesnę vertę į bendrakūrą įsitraukiantiems. Kitaip tariant, reikalingas bendrakūros iniciavimas ir vėlesnis jos palaikymas. Bendrakūra turi palankias sąlygas aktualizuotis tuomet, kai atsiranda glaudi sąveika tarp vertę siūlančiojo ir kliento. Informacinėmis technologijomis grįstose verslo paslaugose siekiant patenkinti neretai unikalius kliento poreikius bendradarbiavimas tarp paslaugų teikėjo ir kliento neretai virsta į bendrakūrą. Atsižvelgiant į šių paslaugų savitumą ir į tai, kad bendrakūroje aktyvesnė vertę siūlančioji pusė, bendrakūros vystymo analizė atlikta būtent informacinėmis technologijomis grįstų verslo paslaugų įmonėse. Disertacijos tyrimo tikslas – parengti paslaugų teikėjų ir klientų bendrakūros vystymo informacinėmis technologijomis grįstose verslo paslaugose modelį. Atsižvelgiant į jį, paslaugų teikėjų ir klientų bendrakūros vystymas galimas kai atliekant naujos paslaugos kūrimo veiklas dinamiškai atitinkamomis priemonėmis ir būdais užtikrinamos bendrakūrą skatinančios, įgalinančios ir palaikančios prielaidos. Tai leidžia ir paslaugos teikėjui, ir klientui pasiekti tiesioginių ir netiesioginių finansinių ir / ar nefinansinių rezultatų. Mišraus tyrimo radiniai leidžia prieiti prie išvados, kad parengtas modelis yra validus ir gali būti taikomas siekiant vystyti paslaugų teikėjų ir klientų bendrakūrą informacinėmis technologijomis grįstose verslo paslaugose.Reikšminiai žodžiai: Paslaugų teikėjai; Klientai; Bendrakūra; Verslo paslaugos; Service providers; Clients; Co-creation; Business services.

ENCo-creation may acquire different forms and generate diverse benefit within the business ecosystem. Despite that it is obvious that in the ecosystem organizations are lacking of specific competencies when wishing to co-create and develop innovations and in so doing generate superior value. Meaning for co-creation to flourish particular initiation and support are needed. Co-creation has a potential to emerge when creating an artefact close interaction between parties is needed. It is the case in information technology based business services where service provider and particular client closely interact. Considering the specifics of these services and the fact that when proposing value service provider plays a more active role, co-creation development is analyzed in the context of information technology based business services. So the aim of the dissertation is to prepare the model for the development of co-creation between service providers and clients in information technology based business services. According to it the development of co-creation between service providers and is possible when promoting, empowering and supporting preconditions are dynamically ensured in the activities of new service creation. This allows both for service provider and client to achieve direct and indirect financial and / or non-financial results. The results of mixed research allows stating that the constructed model is valid and applicable when developing co-creation between service providers and clients in information technology based business services.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49161
Updated:
2022-01-25 16:38:11
Metrics:
Views: 60    Downloads: 1
Export: