Universiteto dėstytojo inovacinės veiklos turinys tobulinant studijų programas : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Universiteto dėstytojo inovacinės veiklos turinys tobulinant studijų programas: disertacija
Publication Data:
Kaunas, 2011.
Pages:
182 p
Notes:
Disert. rengta 2005-2011 m. Kauno technologijos universitete, Socialinių mokslų fakultete, Ugdymo sistemų katedroje. Dr. disert. (social. m.) - Kauno technologijos universitetas, 2011. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Content of university teacher's innovative activity in developing study programmes Kaunas, 2011 27 p
Summary / Abstract:

LTPirmojoje disertacijos dalyje analizuojamos esminės universiteto dėstytojo veiklos: edukacinė, mokslinė tiriamoji, sklaidos, vadybinė organizacinė. Pagrindžiama universiteto dėstytojo inovacinės veiklos samprata bei inovacinės veiklos turinys. Diskutuojama, kad dėstytojo inovacinė veikla gali būti dviejų tipų: produktyvioji ir reproduktyvioji. Išryškinami dėstytojų inovacinės veiklos lygiai produktyviosios ir reproduktyviosios veiklos kontekste. Akcentuojamos studijų programos tobulinimo galimybės bei išryškinamas dėstytojų inovacinės veiklos turinys studijų programų tobulinimo kontekste. Antrojoje disertacijos dalyje pristatoma universiteto dėstytojų inivacinės veiklos turinio tobulinant studijų programas tyrimo metodologija. Atskiruose skyriuose aprašoma tyrimo logika, paaiškinama, kas nulėmė būtent tokių metodologinių sprendimų pasirinkimą. Išsamiai pristatomi naudojami tyrimo metodai, tyrimo instrumentas. Aprašomos tyrimo imties charakteristikos. Trečiojoje disertacijos dalyje pristatomi tyrimo rezultatai. Išsamiai pristatomas „Kooperuotų studijų kaip edukacinės inovacijos diegimo atvejis“. Pristatomi tyrimo rezultatai, išryškinant inovacinės veiklos turinį modulio ugdymo (-si) turinyje, mokymo ir mokymosi metoduose, vertinimo sistemoje, mokymo formose, studentų savarankiško darbo organizavime.Reikšminiai žodžiai: Universiteto dėstytojai; Inovacinė veikla; Studijų programa; University teacher; Innovative activity; Study programme development.

ENThe first part analyses the essential activities of a university teacher: educational, research, dissemination, managerial organizational. The conception of university teacher’s innovative activity as well as the content of innovative activity is substantiated. It is discussed that teacher’s innovative activity can be of two types: the productive and the reproductive. The levels of university teachers’ innovative activity are disclosed in the context of productive and reproductive activities. The possibilities for study programme development are emphasised and the content of university teachers’ innovative activity is revealed in the context of study programme development. The second chapter presents the research methodology of the content of university teachers’ innovative activity in developing study programmes. The chapters present the research logic; explain what determined the choice of the methodological decisions. The applied research methods as well as the research instrument are thoroughly presented. The third part presents the research results. ‘The Case of the Implementation of the Cooperated Studies as the Educational Innovation’ is thoroughly presented. The research results are presented by highlighting the content of the innovative activity in the educational content of the study subject, teaching and learning methods, the assessment system, teaching forms and the organization of student self-study.

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49123
Updated:
2022-02-07 20:08:37
Metrics:
Views: 30    Downloads: 1
Export: