Paslaugų vartojamosios vertės didinimo galimybės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Paslaugų vartojamosios vertės didinimo galimybės
Alternative Title:
Opportunities for increasing costumer value of services
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2013, Vol. 35, no. 2, p. 207-215
Summary / Abstract:

LTNorėdamos išlikti rinkoje, paslaugas teikiančios įmonės privalo ieškoti vis naujų kelių klientų poreikių pokyčiams nustatyti bei naujų būdų naujiems poreikiams patenkinti. Vienas tokių būdų – vartojamosios paslaugos vertės lygio didinimas, minimaliai didinant paslaugos teikimo sąnaudas. Šis aspektas itin aktualus paslaugas agrarinio sektoriaus organizacijoms teikiančioms įmonėms. Didėjant žemdirbiams teikiamų paslaugų įvairovei, iškyla specifinių, pritaikytų tam tikrai veiklos sričiai, paslaugų poreikis. Tokių paslaugų vertės klientui nustatymas reikalauja papildomų žinių bei išsamių tyrimų. Tyrimo tikslas – išnagrinėjus vartojamosios vertės didinimo teorinius aspektus, numatyti šios vertės didinimo galimybes paslaugas agrarinio sektoriaus organizacijoms teikiančiose įmonėse. Tyrimo metodika – atliktas kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa, kurioje dalyvavo grūdines kultūras auginantys Kėdainių rajono ūkininkai. Atrankos procedūra – netikimybinė. Nustatyta, kad techninių sąlygų gerinimas, reikalaujantis didžiausių investicijų, didelės įtakos vartotojų suvokiamai paslaugos vertei neturi. Paslaugų vartojamosios vertės didinimo suvokimą galima pasiekti vystant darbuotojų kompetencijas ir sukuriant bendradarbiavimo santykių koncepciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Paslauga; Santykių koncepcija; Vartojamoji vertė; Vartotojai; Concept of relationship; Costumer value; Customer value; Services; Users.

ENIn order to survive in the market, service providing companies must look for new possibilities in distinguishing clients’ needs changes and to establish new ways to meet new demand. One of those ways is by increasing level of services costumer value with a minimal increase of service costs. This aspect is particularly relevant to companies which provide services for organizations of agrarian sector. With the increasing diversity of services provided to farmers, there is rising demand for specific services, fitted to a particular area of activity. For establishing such services value to the consumer is require additional knowledge and extensive research. The aim of the research is to exam theoretical aspects of costumer value enhancement and to foreseen opportunities of the services value increase for companies which provide services for organizations of agrarian sector. Research methodology: while examining theoretical aspects of costumer value enhancement there where used such methods: in order to objectively explore costumer value enhancement opportunities for the consumer, quantitative study – a survey was performed. Applied selection procedure – non-stochastic. There were interviewed 50 farmers raising crops in Kedainiai district. Also a literature review and synthesis, logical aggregation, comparison, visualization techniques methods were applied. Research results show, that service consumers perception of costumer value creation can be achieved by developing staff competencies and building collaborative relationships concept. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49065
Updated:
2018-12-17 13:35:16
Metrics:
Views: 23    Downloads: 13
Export: