Tikybos mokytojų mokymosi motyvacijos tyrimas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tikybos mokytojų mokymosi motyvacijos tyrimas
Alternative Title:
Religion teacher learning motivation research
In the Book:
Summary / Abstract:

LTReligijos mokytojų motyvacinis aspektas nagrinėjamas pagal A. Maslow (poreikių hierarchijos teorija) ir V. Vroom (lūkesčių teorija). Autorę ypatingai domina mokytojo pasirinkimo dėstyti vieną ar kitą discipliną motyvacinis turinys ir struktūra. Atliktas tyrimas rodo, jog tikybos mokytojus studijoms motyvuoja asmenybės tobulėjimo, bendravimo, didesnės kompetencijos bei altruizmo siekiai. Todėl net baigusieji aukštąją mokyklą didesnio profesionalumo siekia mokydamiesi aukštesniojoje, labiau į profesinę sritį orientuotoje mokykloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Katalikų tikyba; Mokymosi motyvacija; Mokytojai; Motyvai; Tikybos mokytojas; Tykybos mokytojas; Catholic religion; Learning motivation; Motivation; Religion teacher; Teachers.

ENReligion teacher learning motivation aspect is analysed according to A. Maslow (need hierarchy theory) and V. Vroom (expectation theory). Author is especially interested in teacher choice to teach one or another discipline his motivation content and structure. This research shows, those religion teachers are motivated for studies by person improvement, associating, and greater competence and altruism aspirations. That is why even those who have graduated higher school are seeking for bigger professionalism studying at higher, oriented to professional sphere school. [From the publication]

ISBN:
9955091045
Related Publications:
Asmenybės vystymasis : kelias į savęs atradimą / Justinas Pikūnas, Aldona Palujanskienė. Kaunas : Pasaulio lietuvių kultūros, mokslo ir švietimo centras, 2000. 246 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/48287
Updated:
2019-11-24 16:45:50
Metrics:
Views: 32
Export: