LTReligijos mokytojų motyvacinis aspektas nagrinėjamas pagal A. Maslow (poreikių hierarchijos teorija) ir V. Vroom (lūkesčių teorija). Autorę ypatingai domina mokytojo pasirinkimo dėstyti vieną ar kitą discipliną motyvacinis turinys ir struktūra. Atliktas tyrimas rodo, jog tikybos mokytojus studijoms motyvuoja asmenybės tobulėjimo, bendravimo, didesnės kompetencijos bei altruizmo siekiai. Todėl net baigusieji aukštąją mokyklą didesnio profesionalumo siekia mokydamiesi aukštesniojoje, labiau į profesinę sritį orientuotoje mokykloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Katalikų tikyba; Mokymosi motyvacija; Mokytojai; Motyvai; Tikybos mokytojas; Tykybos mokytojas; Catholic religion; Learning motivation; Motivation; Religion teacher; Teachers.
ENReligion teacher learning motivation aspect is analysed according to A. Maslow (need hierarchy theory) and V. Vroom (expectation theory). Author is especially interested in teacher choice to teach one or another discipline his motivation content and structure. This research shows, those religion teachers are motivated for studies by person improvement, associating, and greater competence and altruism aspirations. That is why even those who have graduated higher school are seeking for bigger professionalism studying at higher, oriented to professional sphere school. [From the publication]