LTStraipsnio tikslas - atskleisti I - II klasių mokinių kūrybiškumo ypatumus vienoje iš trijų muzikinės veiklos rūšių - komponuojant muziką. Šiame straipsnyje apibrėžiama komponavimo samprata, analizuojami gauti jaunesniųjų mokyklinukų komponavimo muzikos pamokose tyrimo duomenys: aptariami aukščiausiai vertinti ir labiausiai pedagoginio poveikio reikalaujantys empiriniai rodikliai, pateikiama lyginamoji pagal amžių bei lytį mokintų komponavimo charakteristika. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Improvizavimas; Komponavimas; Kūrybiškumas; Muzikinė veikla; Composition; Creativity; Improvization; Musical activity.
ENThe aim of this article - to reveal some features of creativity in one of three fields of musical activity - composition. The definition of composition is presented in this work, as well as analysis of data about composition in music lessons of younger schoolchildren of primary school. The features of highest esteem and fields, demanding bigger pedagogical involvement are discussed. Comparative characteristic of children's composition according pupils’ age and sex is also presented. [From the publication]