LTAukštojo mokslo kontekstas reikalauja pripažinti faktą, kad biblioteka turi būti suprantama kaip integrali studijų proceso dalis. Taip pat aukštojo mokslo kontekstas reikalauja pripažinti, kad biblioteka yra integrali studijų proceso dalis. Akademinės bibliotekos turi iš naujo nustatyti, kokia yra jų veikla, tikslas ir indėlis, siekiant užtikrinti aukštos kokybės mokymą. Tradiciškai akademinėms bibliotekoms priskiriamos studijas ir mokslą aptarnaujančio padalinio funkcijos. Akademinės bibliotekos turi sukurti partnerystę institucinės misijos, lūkesčių, bibliotekos programos ir skirtingų auditorijų (studentai, lektoriai, bibliotekininkai, studijų administratoriai) kontekste. Turi sustiprėti akademinių bibliotekininkų, studijų administratorių ir skaitytojų partnerystė ir bendradarbiavimas. Straipsnio tikslas – aptarti, kaip Lietuvos akademinės bibliotekos turėtų integruotis į studijų procesą. Straipsnyje analizuojama dabartinė akademinių bibliotekų (universitetų ir kolegijų) padėtis, aptariami integracijos modelio pagrindą sudarantys svarbiausi integracijos proceso etapai, dalys bei aspektai. Straipsnyje pagal Lietuvos akademinių bibliotekų tyrimo rezultatus analizuojama esama padėtis, nagrinėjamos atskiros grupės, atskleidžiami įvairūs akademinių bibliotekų galimybių bendradarbiauti, siekiant užtikrinti kokybiškas studijas, aspektai.Reikšminiai žodžiai: Bibliotekos; Studijos; Integracija; Bendradarbiavimas; Academic libraries; Study process; Integration; Collaboration; Partnership.
ENAukštojo mokslo kontekstas reikalauja pripažinti faktą, kad biblioteka turi būti suprantama kaip integrali studijų proceso dalis. Taip pat aukštojo mokslo kontekstas reikalauja pripažinti, kad biblioteka yra integrali studijų proceso dalis. Akademinės bibliotekos turi iš naujo nustatyti, kokia yra jų veikla, tikslas ir indėlis, siekiant užtikrinti aukštos kokybės mokymą. Tradiciškai akademinėms bibliotekoms priskiriamos studijas ir mokslą aptarnaujančio padalinio funkcijos. Akademinės bibliotekos turi sukurti partnerystę institucinės misijos, lūkesčių, bibliotekos programos ir skirtingų auditorijų (studentai, lektoriai, bibliotekininkai, studijų administratoriai) kontekste. Turi sustiprėti akademinių bibliotekininkų, studijų administratorių ir skaitytojų partnerystė ir bendradarbiavimas. Straipsnio tikslas – aptarti, kaip Lietuvos akademinės bibliotekos turėtų integruotis į studijų procesą. Straipsnyje analizuojama dabartinė akademinių bibliotekų (universitetų ir kolegijų) padėtis, aptariami integracijos modelio pagrindą sudarantys svarbiausi integracijos proceso etapai, dalys bei aspektai. Straipsnyje pagal Lietuvos akademinių bibliotekų tyrimo rezultatus analizuojama esama padėtis, nagrinėjamos atskiros grupės, atskleidžiami įvairūs akademinių bibliotekų galimybių bendradarbiauti, siekiant užtikrinti kokybiškas studijas, aspektai. [From the publication]