LTŠiuo metu vienas labiausiai išplėtotų alternatyvių ūkininkavimo verslų Lietuvos kaime. iš kurio gaunama pajamų tenkinant rekreacinius poilsiautojų poreikius, yra kaimo turizmas Tai verslas, apimantis įvairias vienoje kaimo turizmo sodyboje sutelktas turizmo verslo veiklos rūšis ir kartu sudarantis visą turizmo rinką Kaimo turizmas išsiskiria ypatinga sąsaja su gamta Tai ir paaiškina, kodėl šio verslo teikiamos paslaugos šiuo metu pasaulyje tapo labai populiarios Populiarinti padeda ir teisinga marketingo sistema bei tikslinga ES ir šalies Vyriausybės teikiama parama. Kaip ir daugelis šalies įmonių, kaimo turizmo paslaugų teikėjai savo veikloje remiasi marketingo metodais ir žiniomis, kurios padeda sėkmingai keisti veiklos būdus ir stilių, išsiskirti iš konkurentų, užimti naujus ir atsisakyti mažiau pelningų rinkos segmentų Tačiau marketingo nepakankamumas kaimo turizmo versle išskiriamas kaip viena, turizmo potencialo neišnaudojimo problemų grupė. Straipsnyje analizuojamas teorinis marketingo komplekso savitumas kaimo turizmo versle, įvertinama jo būklė ir atliktos literatūros šaltinių analizės pagrindu pateikiamas marketingo komplekso, adaptuoto prie kaimo turizmo specifikos modelis bei nustatomos jo elementų plėtojimo kryptys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kaimo turizmas; Komunikacijos kompleksas; Komunikacijų kompleksas; Marketingo kompleksas; Communication mix; Lithuania; Marketing mix; Rural tourism.
ENRural tourism is one of the most extensive alternative farmers' businesses in Lithuanian village, which makes returns meeting the needs of holiday makers. Rural tourism is business which involves different activities, concentrated in one place, simultaneously composes the whole tourism market. Rural tourism distinguishes for its extraordinary connection with nature That explains the fact, why the services provided by this business sector have become so popular. Right marketing system and purposeful support from the E U and country's government help to promote this sector. As bigger part of country's companies in the business of rural tourism base their activities on marketing methods and knowledge that help successfully change the approach and style of their activities, it allows them be different from the competitors abandoning less profitable and occupying a new segment of market. However, the deficiency in marketing the business of rural tourism can he marked as one of the problem groups of unused potential. The author of the article analyses the theoretical model of marketing mix and its singularity in the business of rural tourism with reference to the literature analysis evaluates and suggests the marketing mix adapted to the specific model of rural tourism and estimates the trends of development in this sector. [From the publication]