Virtualiųjų mokymo(si) objektų taikymas IV-V klasėse mokant aritmetikos veiksmų : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Virtualiųjų mokymo(si) objektų taikymas IV-V klasėse mokant aritmetikos veiksmų: disertacija
Publication Data:
Vilnius : Edukologija, 2011.
Pages:
131 p
Notes:
Disert. rengta 2002-2011 m. Vilniaus pedagoginiame universitete. Dr. disert. (social. m.) - Lietuvos edukologijos universitetas, 2011. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Application of virtual teaching and learning objects, teaching arithmetic operations in forms 4 and 5 Vilnius, 2011 70 p
Summary / Abstract:

LTVisais laikais aritmetika buvo svarbus mokomasis dalykas mokykloje: mokiniai susipažįsta su natūraliaisiais ir trupmeniniais skaičiais, išmoksta aritmetikos veiksmų, sudarančių sudėtingą pakopinę struktūrą. Kiekvienas paprastas veiksmas yra sudėtingesnių veiksmų sudėtinis elementas, todėl svarbu, kad kiekvieną paprastesnį veiksmą mokinys išmoktų atlikti greitai ir be klaidų, „negalvodamas“. Daugumai mokinių aritmetikos veiksmų atlikimo sunkumai yra pagrindinė priežastis, trukdanti mokytis ne tik aritmetikos, bet ir kitų matematikos temų. Todėl svarbu ieškoti būdų, metodų ir priemonių, kaip padėti mokiniams įveikti šiuos kliuvinius. Manoma, kad mokymo(si) turinį perkeliant į elektroninę erdvę, pavyks rasti būdų, leisiančių veiksmingiau organizuoti mokymo(si) procesą. Vis dažniau kalbama apie virtualiąsias mokymo(si) aplinka, kur mokymo(si) turinys pateikiamas nepriklausomais medžiagos gabalėliais – virtualiaisiais mokymo(si) objektais. Šiuo disertaciniu tyrimu siekta nustatyti, kokios yra virtualiųjų mokymo(si) objektų taikymo galimybės ir veiksmingumas, ugdant mokinių gebėjimus atlikti aritmetikos veiksmus IV–V klasėse.Reikšminiai žodžiai: Aritmetika; Virtualieji mokymo(si) objektai.

ENAt all times arithmetic has been an important study subject at schools: students get familiarised with natural and broken numbers, arithmetic actions comprising a complex cascading structure. Each simple action is an element of more complex actions, therefore, it is very important that students learn to perform each simple action quickly and without any thought on it. Difficulties in performing arithmetic actions the majority of pupils face impede them to learn arithmetic as well as other fields of mathematics. Therefore, it is very important to seek for methods and means which would help pupils to overcome these difficulties. It is presumed that with the transfer of the content of teaching and learning into electronic domain, it will be possible to find ways allowing organising the teaching/learning process more efficiently. Virtual learning/teaching environment, where the learning/teaching content is presented in independent pieces of material, i.e. virtual learning/teaching objects, is increasingly discussed. This thesis research aims to define the possibilities and efficiency of the application of virtual learning/teaching objects when developing pupils’ skills to perform arithmetic actions in the 4th–5th forms.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47672
Updated:
2022-02-29 22:30:20
Metrics:
Views: 30    Downloads: 4
Export: