LTTyrimo objektas: Mokyklos valdymas švietimo sisteminių pokyčių sąlygomis. Tyrimo tikslas: Išanalizuoti mokyklos valdymo procesą sisteminių pokyčių sąlygomis ir parengti švietimo pokyčių valdymo mokyklos lygmeniu teorinį modelį. Mokslinę teorinę tyrimo reikšmę sudaro: Parengtas teorinis švietimo pokyčių valdymo mokyklos lygmeniu modelis, kuris buvo rengiamas atsižvelgiant į mokyklos misiją ir jos tikslus, išnagrinėjus mokyklos valdymo kaitos ir švietimo pokyčių sąryšingumą, išanalizavus mokyklos valdymo problemiškumą, ištyrus švietimo pokyčių įtaką mokyklos valdymui ir apibendrinus mokyklų vadovų požiūrio į švietimo sisteminius pokyčius dinamiką.Reikšminiai žodžiai: Mokyklos valdymas; Švietimo sisteminiai pokyčiai; School management; Educational systemic changes.
ENThe object of the research: School management under systemic changes in education. The research aims to: analyse the process of management of school under systemic changes in education and develop a theoretical model of management of changes in education at the school level. The scientific and theoretical significance of the research consists of: a theoretical model of management of changes in education at the school level, which was developed with regard to the mission of the school and its goals, after having analysed the interconnection of changes in school management and changes in education, the relevance of school management, the impact of changes in education on school management and having summarised the dynamics of school heads on systemic changes in education.