Attitude formation towards local and international ecological face and body care brands among Lithuanian female consumers

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Attitude formation towards local and international ecological face and body care brands among Lithuanian female consumers
In the Journal:
Organizations and markets in emerging economies. 2013, Vol. 4, no. 1(7), p. 23-42
Summary / Abstract:

LTReikšminiai žodžiai: Požiūris į ekologinius prekės ženklus, aplinkosauginis sąmoningumas, aplinkosauginis informuotumas, vietiniai bei tarptautiniai prekių ženklai, suplanuoto elgesio teorija; Požiūris į ekologinį ženklą, aplinkosauginis susirūpinimas, suvokiamos aplinkosauginės žinios, vietinis prieš tarptautinį prekės ženklą, planuojamo elgesio teorija; Požiūris į ekologišką ženklą; Rūpinimasis aplinkosauga; Suplanuotos elgsenos teorija; Suvokiamos aplinkosaugos žinios; Vietinis vs. tarptautinis ženklas; Attitude towards an ecological brand; Attitude towards an ecological brand, pro-environmental concern, perceived environmental knowledge, local vs. international brand, theory of Planned Behavior; Local vs. international brand; Perceived environmental knowledge; Pro-environmental concern; Theory of Planned Behaviour.

ISSN:
2029-4581
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47633
Updated:
2018-12-17 13:35:02
Metrics:
Views: 32    Downloads: 1
Export: