LTPagrindinis klausimas, akcentuojamas Europos švietimo dokumentuose (UNESCO) ir švietimo tyrėjų darbuose, yra aukštos švietimo kokybės problema, susijusi su studentų sąmoninga veikla, supratimu, atsakomybe ir besikeičiančių individualių žinių plėtra. Jei švietimo misija yra susijusi su studentų gebėjimų ugdymu, siekiant kokybiško išsilavinimo, kyla klausimas: kaip pateikta informacija (dalyko turinys), studijų proceso organizavimas, mokymo/si metodai, mokymosi strategijos ir pan. daro įtaką asmens asmeniniam tobulėjimui. Straipsnyje siekta atskleisti studentų naudojamas strategijas Kauno technologijos universiteto matematikos studijose, išryškinti visus trūkumus ir numatyti giluminio mokymosi plėtros galimybes. Tyrimo metu taikyti šie tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė bei klausimynas. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad tik du studentai iš 385 tiriamųjų surinko maksimalią giluminio mokymosi taškų sumą. Taigi, kiti KTU pirmojo kurso studentai giluminio mokymosi strategijas naudoja tik viename ar kitame aspekte. Dažniausiai pasitaikantys giluminio mokymosi apribojimai yra susiję su pozicijos priėmimu kaip dogma. Tyrimai yra suvokiami kaip individualus procesas. Todėl giluminių studijų galimybių plėtra yra susijusi su studijų proceso pakitimu, akcentuojančiais tyrimo elementais, argumentais, studentų aktyvumo didinimu, bendravimo skatinimu, diskusijų taikymu per seminarą ir nuotolinėmis studijų formomis, reikalaujančiomis savarankiškų studijų įgūdžių.Reikšminiai žodžiai: Giluminio mokymosi strategijos; Giluminis mokymasis; Gilus mokymasis; Kauno technologijos universitetas; Kauno technologijos universiteto studentai; Matematika; Matematikos studijos; Mokymosi atvejo tyrimas; Mokymosi strategijos; Studijų procesas; Case study on learning; Deep Learning; Deep learning strategies; Kaunas University of Technology; Mathematics; Strategies of learning; Students of Kaunas Technical Univrsity; Studies of mathematics; Studies process.
ENThe main question, which is highlighted in the European education documents (UNESCO) and in the works of researchers of education, is the problem of high quality education, which is related with deliberate activity, comprehension, responsibility of the students and changing development of individual knowledge. If the mission of education is related with the training of the abilities of the students, aiming at high quality education, the question arises: how do the provided information (the content of the subject), organisation of study process, methods, strategies of education, etc. influence personal improvement. The article aims at revealing the strategies used by the students in Kaunas Technology University mathematic studies, emphasising all weaknesses and anticipating the abilities of the development of In-Depth Learning. The research applied these methods: the analysis of scientific literature and questionnaire. The results of the research revealed that only two out of 385 student respondents collected maximum In-Depth Learning points. Therefore, other KTU first year students use strategies of In-Depth Learning only in some aspects. In most cases, limitations of In-Depth Learning are related with the acceptance of position as dogma. The researches are perceived as individual process. Therefore, the development of In-Depth Learning is related with the change of the study process, the accent elements of the research, the arguments, the magnification of student activity, the promotion of communication and the application of discussions during the seminar and the remote study forms, which require independent study skill.