Jaunimo pučiamųjų instrumentų kolektyvų įvedimo į rinką galimybės : empirinės įžvalgos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Jaunimo pučiamųjų instrumentų kolektyvų įvedimo į rinką galimybės: empirinės įžvalgos
Alternative Title:
Possibilities for entrance of youth wind bands into market: empirical insights
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. 2013, Nr. 1 (39), p. 39-43
Summary / Abstract:

LTTyrimo rezultatai parodė, kad jaunimo muzikos kolektyvų vadovai nesiremia visais šiuolaikinių technologijų ir priemonių siūlomais būdais, kuriuos patartina naudoti įvedant naują kolektyvą į rinką. Naujai suburti kolektyvai labiau ieško galimybių sceninei patirčiai didinti ir muzikos instrumentų valdymo žinioms bei gebėjimams gilinti. Kartu plečiamas ir pažinčių su projektų organizatoriais ratas. Anksčiau sukurti kolektyvai dažniausiai koncertuoja tradiciniais tapusiuose renginiuose, patys rengia mažas šventes vietos bendruomenei ir neakcentuoja paieškų sceninei patirčiai didinti. Tuo tarpu aktyviai rinkoje veikiantys orkestrai rengia ir edukacines programas, apie kurias informaciją platina apsibrėžtose tikslinės auditorijose. Dažniausiai įvardijama problema – finansavimo trūkumas: kolektyvai ir organizacijos, kurioms jie priklauso, neturi galimybių rengti nacionalinės ar tarptautinės reikšmės projektų, apsiriboja mažais koncertais vietos bendruomenėms ar regioninės reikšmės projektais. Tyrimu išaiškintas ir žmogiškųjų išteklių trūkumas, nes dauguma Lietuvos kolektyvų vadovų neturi teorinių vadybos žinių, vadovaujasi asmenine patirtimi bei kolegų patarimais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Jaunimo kolektyvai; Jaunimo muzikinės grupės, rinka; Rinka; Jouth bands; Market; Youth music bands, market.

ENThe main results of the research show that leaders of youth music bands do not take advantages of all ways given by modern technologies and means and recommended to be used when entering a new band into market. Newly established bands mainly seek for possibilities to expand stage expierence and deepen the knowledge and skills of operating musical instruments as well as widen the circle of acquaintances with project organizers at the same time, while bands that were established earlier usually give concerts in events which have become traditional, prganize small festivals by themselves, mainly for local communities, and do not emphasize seeking for posibilities to broaden their stage expierence; and bands that are actively operating in the market also organize educational programmes information about which they disseminate among their target audience as well as invite this target audience to attend. The main problem identified is that of a lack of financing: bands and organizations those bands are members of do not have opportunities to implement national or international projects of large scale, therefore, they give small concerts to local communities or organize regional projects. Shortage of human resources can also be identified as a problem, because most leaders of Lithuanian bands do not have theoretical knowledge of management and use personal expierence and colleagues' advice. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Related Publications:
Atlikėjų meno organizacijų sėkmės kriterijai - teorija ir praktika / Laima Vilimienė. Meno aritmetika : kultūros vadyba Lietuvoje. Kn. 2 / sudarytojas Edmundas Žalpys. Vilnius: Tyto alba, 2007. P. 90-107.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47549
Updated:
2018-12-17 13:34:37
Metrics:
Views: 22    Downloads: 5
Export: