LTStraipsnyje analizuojama problema, ar egzistuoja ribos sistemoje: vidurinė - aukštoji mokykla. Tuo tikslu analizuojama kritinio mąstymo ugdymas vidurinėje ir aukštoje mokykloje. Atskleidžiant kritinio mąstymo ugdymo ypatumus vidurinėje mokykloje, nagrinėjami Lietuvos švietimo dokumentai. Jų analizė rodo, kas vidurinėje mokykloje akcentuojamas kritinio mąstymo ugdymas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis mokslas; Aukštoji mokykla; Kritinis mąstymas; Kritinis mąstymas, mokymas(is), vidurinė mokykla, aukštoji mokykla; Mokykla; Ugdymas; Critical thinking; Critical thinking, teachin, secondary schools, hoglier schools; Education; Higher education; Higher education institution; School.
ENIn the article the problem of existing limits in the system of secondary and higher schools is analysed. For this purpose teaching of critical thinking in secondary and higher schools was analysed. To disclose the peculiarities of teaching critical thinking at secondary schools, the documents of Lithuanian Education were analysed. Their analysis shows that attention is paid to the upbringing of the abilities of critical thinking. Teaching critical thinking at higher schools is of different quality, because it is taught in the aspect of hermeneutics. The purpose of this teaching is to enable students to gain freedom of reflections and intelligence, seeking the truth in impartial discussions. [From the publication]