LTStraipsnyje nagrinėjamos ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo(si) problemos. Pristatomi empirinio tyrimo rezultatai ir jų analizė, kuri atskleidžia, koks ikimokyklinio ugdymo institucijos pedagogų vidinis ir išorinis profesinės kvalifikacijos tobulinimo(si) potencialas identifikuojamas ugdymo institucijos veiklos strateginio planavimo kontekste. Remiantis kokybinio tyrimo duomenų kategorijų matrica pateikiami ikimokyklinio ugdymo specialistų kvalifikacijos tobulinimo(si) privalumai, trūkumai ir galimybės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ikimokyklinis ugdymas; Pedagogas; Kvalifikacijos tobulinimas; Ugdymo institucija; Strateginis planas; Pre-school education; Pedagogue; Professional (self-)development; Educational institution; Strategic plan.
ENArticle deals with problems of preschool education pedagogues’ professional (self-)development. The article presents the results of the empirical research and their analysis, disclosing the internal and external potential of pre-school education pedagogues’ professional (self-)development, identified in the context of strategic planning of activities of the educational institution. Based on the matrix of data categories of the qualitative research, advantages, shortcomings and possibilities of pre-school education pedagogues’ professional (self-)development are presented. [From the publication]