LTPedagoginėje ir psichologinėje literatūroje vis dažniau pabrėžiama vaikui patrauklių ir įdomių užduočių, žaidimų ugdymo procese svarba. Vaiko kūryba, saviraiška, savitų individualių raiškos būdų paieška lengvina mokymąsi bei adaptaciją pradinėje mokykloje. Straipsnyje analizuojama dailės kaip veiksmingo, patrauklaus ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikui prieinamo terapinio būdo integravimo į ugdymo procesą problema. Tyrimo tikslas - atskleisti mokytojų požiūrį į dailės terapiją ir jos realizavimo galimybes pradinėje mokykloje. Tyrimo metu buvo apklausta 112 Klaipėdos, Kretingos, Gargždų, Plungės, Telšių miestų ir rajonų pradinių klasių mokytojų bei su jais kalbėtasi. Straipsnyje apibrėžiama dailės terapijos pradinėje mokykloje samprata, atskleidžiamas mokytojų požiūris į dailės terapiją ir jos realizavimo galimybes pradinėje mokykloje, analizuojami mokytojų anketinės apklausos duomenys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dailės ir technologijų mokymas; Dailės terapija; Dvasinė sveikata; Ugdymo procesas; Art therapy; Educational process; Spiritual lustiness; Teaching of art and technologies.
ENPedagogical and psychological literature more and more often emphasizes the importance of attractive and interesting assignments and use of games in the educational process. Child's creation, self-expression, search for the means of individual expression ease schoolwork and adaptation process in the primary school. An article analyses art as an effective, desirable, and available therapeutic mean for integration of children of a younger school age into educational process. Research objective: to reveal teachers' attitude towards art therapy and possibilities of its realization in primary school. 112 primary school teachers of Klaipeda, Kretinga, Gargždai, Plunge, Teisiai towns and districts were questioned and interviewed. The article gives a definition of art therapy concept in the primary school, shows teachers' attitude towns and districts were questioned and interviewed. The article gives a definition of art therapy concept in the primary school, shows teachers' attitude towards art therapy and its realization processes in the primary school, and analyses teachers' questionnaire data. [From the publication]