LTLeidinio rengimo laikotarpiu (1984-2000 m.) Aleksoto dekanatas susidėjo iš dalies Prienų bei dalies Kauno rajonų, o teritorijoje buvo 4 koplyčios bei 18 bažnyčių, tarp kurių - kelios neveikiančios ir neatšventintos. Leidinyje pateikti svarbiausieji visų šių sakralinių pastatų istorijos ir architektūros bruožai, tačiau daugiausia dėmesio skirta tuose maldos namuose esantiems dailės kūriniams (jeigu jų nėra - apibūdintas tiktai pats pastatas). Kiekvienam meno požiūriu vertingam objektui ar jų grupei pateiktas atskiras straipsnis, iliustruotas (jei buvo galima pasiekti ir deramai nufotografuoti) viena, kai kada ir keliomis fotoreprodukcijomis. Bažnyčios, koplyčios surikiuotos pagal abėcėlinę gyvenviečių pavadinimų tvarką. Pastate esantys dailės kūriniai - menotyroje įprasta eile. Pirmiausia - stambieji interjero įrenginiai (altoriai, sakyklos, krikštyklos, vargonų prospektai, baldai), paskui - tapyba, skulptūra, taikomoji dekoratyvinė dailė (liturginiai indai, rūbai, procesijų altorėliai, varpai ir kt.). Vienos dailės šakos kūriniai surikiuoti pagal amžių, pirmenybė - seniausiems. Be to, iš pradžių aptarti vadinamieji profesionalieji, po jų - liaudies, savamokslių kūrėjų, amatininkų darbai.
ENIn the course of the issue drafting (1984–2004), the Deanery of Aleksotas comprised part of the districts of Prienai and Kaunas with 4 chapels and 18 churches located in its territory. Some of these churches and chapels were inoperative and unconsecrated. The issue presents the key features of the history and architecture of all these sacral constructions, however, major attention is devoted to articles of art in those chapels, and if there are none, the construction itself is described. Each object or a group of objects with a supposed artistic value is described in a separate article and illustrated with one or several photo reproductions, if conveniently accessible for taking proper photos. Chapels and churches are presented in the alphabetical order according to their names. Pieces of art in chapels and churches are presented in manner common to art studies. Big objects of interior (altars, pulpits, baptisteries, organs, furniture) are listed first, then come paintings, sculptures, and objects of applied art (liturgical utensils, apparel, processional altars, bells, etc.). Objects of one branch of art are listed according to their age with priority placed on the oldest. In addition, professional artists’ works are discussed first, and then attention is paid to works by folk artists and self-trained artists and craftsmen.