Pradinių klasių mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo mokytojų savybių

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinių klasių mokinių matematikos pasiekimų priklausomybė nuo mokytojų savybių
Alternative Title:
Dependence of primary school pupils' achievements in mathematics on their teachers' features
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 111-115. Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje, remiantis 2003 m. nacionalinio IV klasių moksleivių mokymosi pasiekimų tyrimo duomenų bazės analize, nagrinėjamos sąsajos tarp IV klasių moksleivių matematikos mokymosi pasiekimų ir jų mokytojų amžiaus, išsilavinimo, kvalifikacijos bei požiūrio į matematiką ir jos mokymą. Remiantis pradinių klasių mokytojų išreikštomis nuomonėmis, analizuojami būsimųjų pradinio ugdymo specialistų matematinio dalykinio ir ir metodinio rengimo ypatumai. Formuluojamos rekomendacijos pradinių klasių mokytojų matematiniam rengimui ir kvalifikacijos kėlimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kvalifikacijos kėlimas; Mokytojo kompetencijos; Mokytojų matematinis rengimas; Pradinis ugdymas; Profesinės pradinės mokyklos mokytojų kompetencijos; Veiksniai, darantys įtaką mokinių mokymosi rezultatams; Factors influencing pupils' teaching results; Professional competencies of primary schoolteachers; Teachers' training; Teaching results; Training of teachers.

ENThe present article, referring to analysis of database of the national survey made in 2003 on the 4th form pupils' achievements in education, deals with correlation between the 4th form pupils' achievements in mathematics and various factors related to teaching and learning. The greatest attention is attached to the factors, influencing the primary school-teachers' professional competence, in making assessment of the pupils' learning correlation between the 4th form pupils' achievements in mathematics and various factors related to teaching and learning. The greatest attention is attached to the factors, influencing the primary school-teachers' professional competence, in making assessment of the pupils' learning results in mathematics. Recommendations for primary school-teachers' mathematical training were formulated. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/46846
Updated:
2019-03-11 21:16:29
Metrics:
Views: 25    Downloads: 6
Export: