LTSvarbus šiuolaikinės švietimo politikos prioritetas - priešmokyklinis ugdymas. Siekiama, kad priešmokyklinis ugdymas taptų visuotinis, būtų sudaromos lygios mokymosi starto galimybės. Brandinant vaiką mokyklai sudaromos prielaidos sėkmingam būsimam mokymuisi. Matematinis pasirengimas yra nuostatos ir pasirengimo tapti mokiniu (brandumo mokyklai rodikliai) viena iš sudėtinių dalių. Straipsnyje yra analizuojamas kaimo vaikų, lankiusių darželį, priešmokyklinę grupę, pasirengusių mokyklai namuose, matematinis pasirengimas. Bandoma išsiaiškinti veiksnius, lemiančius matematinį vaikų pasirengimą. Siekiama atskleisti kaimo vaikų pasirengimo mokyklai šeimoje ypatumus, įvertinti pedagogų požiūrį į kaimo vaikų pasirengimą mokyklai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Brandumo rodikliai; Gebėjimai; Matematiniai; Matematiniai gebėjimai; Matematiniai vaizdiniai; Matematinis pasirengimas; Priešmokyklinis ugdymas; Mathematical capacities; Mathematical images; Mathematical readiness; Mathematical visual; Maturity indicators; Preschool education.
ENPreschool upbringing is one of contemporary education police priorities. Seeking to secure equal start opportunities for school. During preschool upbringing children's maturity to school is guaranted and the preconditions for future studies are created. The analysis of mathematical readiness of rural children who were attending kindergarten, preschool group, were prepared at home is given in the article. Subjects which determine children' mathematical readiness are tried to ascertain. Peculiarities of rural children readiness for school at family are tried to exhibit, the view of pedagogues to the readiness of rural children' readiness for school is evaluated. [Text from author]