LTStraipsnyje pateikiami pagrindiniai trečiosios užsienio kalbos ugdymo(si) strategijos projektavimo aspektai. Esama situacijos analizė - sukaupta užsienio kalbų mokymo patirtis ir būklė - analizuojama Europos Tarybos standartų kontekste. Užsienio kalbų ugdymui(si) apimant labai plačią erdvę, straipsnyje teikiamos problemos tyrimas grindžiamas rusų kalbos, kaip trečiosios užsienio kalbos, ugdymo savitumais, nustatant jos strateginio projektavimo bendrojo lavinimo mokykloje pagrindines dalis. Trečiosios užsienio kalbos ugdymo strateginio projektavimo problema analizuojama bendrųjų užsienio kalbų ugdymo nuostatų ir siekių kontekste, orientuotame į ugdomąjį kompetentingumą ir komunikacinės kompetencijos ugdymą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Interaktyvus mokymasis; Komunikacinė, lingvistinė, sociolingvistinė, diskursinė, strateginė, sociokultūrinė ir socialinė subkompetencija; Strategija; Ugdomasis kompetentingumas; Communication; Education competence; Interactive learning; Linguistics, sociolinguistics, discursive, strategy, sociocultural and social competence.
ENThe article presents the main aspects of strategic projecting of third foreign language education (self-education). The analysis of present situation - the accumulated experience and the status of teaching foreign languages - is being analysed in the context of European Council standards. As teaching foreign languages comprises a very big space, this article defines the investigation of the problem by taking the space of Russian language and setting the main parts of its strategic projecting in comprehensive school. The strategic projecting problem of the third foreign language education is analysed in the context of general foreign language education's resolutions and aspirations. This context is orientated towards educated competence and the education of communicational competence. [From the publication]