LTStraipsnyje atskleidžiami trijų socialinių sluoksnių vaikų kultūrinės integracijos procesai, vykstantys mokyklinės klasės aplinkoje. Procesai yra fiksuojami stebint laisvą vaikų tarpusavio sąveiką mokyklinių pertraukų metu, kai jie reiškiasi kaip trijų socialinių sluoksnių (aukštojo, viduriniojo, žemojo) atstovai. Veikiant tarpgrupinei sąveikai vaikų tarpasmeninių kontaktų pagrindu yra nustatoma socialinio tapatumo su sluoksnio kultūra raiška ir apibūdinamos socialinės integracijos tendencijos. Nurodomas integracijos turinys ir aiškinama, kaip pedagogai gali šią sąveiką koreguoti bei nukreipti tinkama linkme. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinis sluoksnis; Socialinė - kultūrinė integracija; Socialinė-kultūrinė integracija; Social - cultural integration; Social layer; Socio-cultural integration.
ENIn this article we try to reveal the integration processes within the class among children from different social layers. These processes are fixated while observing children's interaction during the breaks in the school. In such interaction children usually act as the members of three different social layers (high, middle, low). On the basis of children's interaction, in their inter-group relations the social identity along with the cultural expression is determined, and the tendencies of social integration are characterized. The content of integration is shown in this research, and how teachers can correct this interaction and direct it positively is also explained. [Text from author]