LTSiekiant kiekybiškai įvertinti Šiaurės Lietuvos mokymo įstaigų informacijos gebėjimų ugdymo institucinių nuostatų kokybės lygį, pritaikius S. Paulausko virtualiojo modeliavimo metodologiją ir strateginės savivaldos techniką, sudarytas virtualus informacijos gebėjimų ugdymo naujadaros modelis. Šio modelio formos (institucinės nuostatos) kokybės matavimui parengta virtuali ekspertų anketa, o turinio (informacijos gebėjimų ugdymas) kokybės - virtuali reprezentatyvios apklausos anketa. Šie įrankiai pasiteisino atliekant tyrimus Šiaurės Lietuvoje 2005 metais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacijos gebėjimai; Strateginės savivaldos metodas; Virtualus modeliavimas; Virtualus naujadaras modelis; Information literacy; Method of strategic self-management; Virtual innovations model; Virtual modelling.
ENSeeking quantifiable evaluate the qualitative level of institutional attitudes of information literacy improvement in North Lithuania educational institutions, using methodology of virtual modelling and techniques of strategic self-management of S. Paulauskas, the virtual model of information literacy innovations was composed. For measurement quality of this model form (institutional attitudes) worked out virtual expert's questionnaire. For evaluation quality of its content (improvement of information literacy) virtual questionnaire or representative poll was prepared. These tools were purposed during researches made in North Lithuania in 2005 year. [Text from author]