LTAukštos kokybės paslaugų teikimas - vienas pagrindinių veiksnių, skatinančių išlikti rinkoje. Kadangi verslo išlikimas priklauso nuo to, ar klientas naudojasi verslo paslaugomis, svarbu suteikti klientui tai, ko jis nori. Kuo toliau, tuo didesnius reikalavimus klientai kelia kompanijoms, teikiancioms logistikos paslaugas ir vadinamoms trečiosios šalies paslaugų teikėjomis (3 PL). Tai natūralu, nes klientai, reikalaudami viso logistikos paslaugų komplekso, tikisi papildomų paslaugų, kurios sudarytų jiems galimybę ir palankesnes sąlygas konkuruoti rinkoje. Šiame straipsnyje keliamas tikslas - išanalizuoti teorinius ir praktinius trečiosios šalies logistikos aspektus, pasiūlyti kompleksinių logistikos paslaugų modelį, kuris būtų sudarytas remiantis Lietuvos pavyzdžiu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Logistika; Trečios šalies logistika; Logistinis bendradarbiavimas; Paslauga; Sektorius; Logistics; Third party logistics; Logistics cooperation; Service; Sector.
ENHigh quality service delivery is one of the key factors to survive in the market. It is highly important to meet the needs of the client since business survival depends on the clients use of business services. In recent years, the requirements of customers for the companies providing logistics services, known as third party logistics (3 PL), are continuously rising. It is obvious that the clients, insisting on the total complex of logistics services, expect additional services which would enable them to compete in the market on more favourable terms. The present article is aimed at analysing theoretical and practical aspects of third party logistics and suggesting the integrated logistics services model based on the Lithuanian example. [From the publication]