LTStraipsnyje nagrinėjama elektroninės muzikos įrašų parduotuvės veiklos tobulinimo problema, atsižvelgiant į informacinių ir vartotojų poreikių pokyčius. Tuo tikslu straipsnyje analizuojami teoriniai elektroninių paslaugų kokybės vertinimo metodai, elektroninės prekybos bei socialinių tinklų integracija; pateikiami daugiakriterio elektroninės parduotuvės „Muzikos bomba“ vertinimo, lyginamosios analizės bei vartotojų apklausos rezultatai. lyginamosios analizės rezultatai parodo nedidelius kokybės skirtumus tarp žinomiausių elektroninių parduotuvių: iTunes, Discogs, Juno, Beatport, AmazonMP3 ir muzikos bomba. lt. Vartotojų apklausos rezultatai atskleidė aukštą elektroninės prekybos muzikos įrašais socialumo poreikį. Tuo remiantis siūlomas naujasis elektroninės prekybos muzikos įrašais modelis, kurio esminis skirtumas – socialinio bloko įdiegimas į svetainę ir kiek pakitę informacijos srautai. Svarbiausia šio modelio ypatybė ta, kad elektroninė komercija sujungiama su socialumu ir priartinama prie vartotojo. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elektroninė komercija; Socialiniai tinklai; Paslaugų kokybės vertinimas; Prekyba muzikos įrašais; Electronic commerce; Social networks; Website quality measurement; E-marketing.
ENIn this article music record electronic store performance improvement problem is considered, taking into account information and user needs change. After analysing e-services quality measurement models and social network integration multiple criteria, evaluation method and quiz have been performed. Evaluation method has shown a need to improve the quality of information and the speed of website, while quiz has shown the need for social interactions. Based on these findings a new e-commerce model for musical recordings is being proposed. [From the publication]