Mokymosi visą gyvenimą tyrimai: technologijomis grindžiamų studijų organizavimo prielaidos Europos aukštojo mokslo modernizavimo kontekste

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokymosi visą gyvenimą tyrimai: technologijomis grindžiamų studijų organizavimo prielaidos Europos aukštojo mokslo modernizavimo kontekste
Alternative Title:
Lifelong learning: perequisites fortechnology enhanced study organization in the context of modernization of higher education in Europe
In the Book:
Vytauto Didžiojo universiteto mokslo klasteriai / sudarytoja Gintarė Žukaitė. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2012. P. 181-197
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikiami mokymosi visą gyvenimą klasteryje atliktų technologijomis grindžiamų studijų tyrimų rezultatai. Tyrimų tikslas – nustatyti (tarptautinių) technologijomis grįstų studijų organizavimo prielaidas Europos aukštojo mokslo modernizavimo strateginių nuostatų kontekste. Tyrimu nagrinėta, kaip virtualus mobilumas, atviri švietimo ištekliai ir technologijomis grįsto mokymo(si) turinio vertinimas atliepia Europos aukštojo mokslo modernizavimo strategines nuostatas. Straipsnyje pristatomos technologijomis grindžiamų studijų prielaidos – virtualus mobilumas, atvirų švietimo išteklių fenomenas, technologijomis grindžiamo mokymo(si) turinio kokybės vertinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis mokslas; Europos kontekstas; Modernizavimas; Mokymasis visą gyvenimą; Mokymasisi visą gyvenimą; Technologijomis grindžiamos studijos; Technologijos; Virtualus mobilumas; European context; Higher education; Lifelong learning; Long life learning; Modernisation; Technologies; Technology enhanced studies; Virtual mobility.

ENPaper presents research in the area of technology enhanced studies, which was implemented in the cluster of Lifelong Learning. The aim of the research is to identify prerequisites for (international) technology enhanced study organization in the context of strategic guidelines of modernization of higher education in Europe. The research covers the analysis on how virtual mobility, open educational resources and technology enhanced learning curriculum evaluation responds the strategic guidelines for modernization of higher education in Europe. Prerequisites for technology enhanced studies, such as the impact of virtual mobility, the phenomenon of open educational resources and technology enhanced learning curriculum quality evaluation are discussed in the paper. [From the publication]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/45687
Updated:
2018-08-01 15:55:51
Metrics:
Views: 27
Export: