LTStraipsnyje nagrinėjamas patirtinio refleksyvaus ugdymo(si) metodo naudingumas studentų karjeros valdymo kompetencijų tobulinimui. Sistemingas studentų karjeros valdymo kompetencijų tobulinimas tampa svarbus, kaip ir studijų metu įgyjamos žinios, nes minėtų kompetencijų stygius turi tiesioginį sąryšį su studentų gebėjimais sėkmingai vystyti savo karjerą ateityje. Tyrimo tikslas – remiantis rašytinėmis refleksijomis atskleisti studentų asmeninės karjeros valdymo nuostatų kaitos požymius mokymosi iš patirties procese. Straipsnyje aptariamas patirtinis refleksyvus ugdymas(is) kaip metodas, pristatoma studentų patirtis, remiantis jų rašytinėmis refleksijomis, kurios sudarė sąlygas atskleisti metodo efektyvumą. Rezultatai išryškino teigiamą studentų patirtį, kuri įtakojo adekvatų savo asmeninių savybių, nuostatų suvokimą bei gebėjimą, remiantis gautomis žiniomis, atlikti asmeniškai pritaikytus karjeros valdymo sprendimus, lemiančius sėkmingą karjerą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Karjeros valdymas; Patirtinis refleksyvus ugdymas; Patirtinis refleksyvus ugdymas(is); Refleksija; Career management; Reflection; Reflective experiential education; Reflective experiential education's.
ENArticle deals with the utility of reflexive experiential education (learning) method to improve student career management skills. Systematic career management improvement of student skills becomes important as the knowledge acquired during their studies because the lack of the above mentioned skills has a direct relationship with students’ ability to successfully develop their career in the future. The aim of the research is to reveal peculiarities of the students' personal career management policy change on the basis of the written reflections in the learning from experience process. This article discusses the reflexive experiential education (learning) as a method, student experience on the basis of their written reflections is presented, which made it possible to reveal the effectiveness of the method. The results revealed a positive student experience that influenced adequate perception of their personal qualities and attitudes as well as the ability to take personalized career management decisions that lead to a successful career on the basis of the acquired knowledge. [From the publication]