Increasing economic effectiveness of marketing : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Increasing economic effectiveness of marketing: disertacija
Alternative Title:
Rinkodaros ekonominio efektyvumo didinimas
Publication Data:
Vilnius : Technika, 2011.
Pages:
145 p
Notes:
Disert. rengta 2007-2011 m. Vilniaus Gedimino technikos universitete. Dr. disert. (social. m.) - Vilniaus Gedimino technikos universitetas, 2011. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Rinkodaros ekonominio efektyvumo didinimas Vilnius, 2011 32 p
Summary / Abstract:

LTDisertacijoje nagrinėjama rinkodaros efektyvumo didinimo problema, pasitelkiant daugiakriterinius kiekybinius vertinimo metodus, rinkodaros portfelio valdymo teoriją bei integruoto rinkodaros rizikos ir efektyvumo valdymo teoriją. Pagrindinis disertacinio darbo tikslas – parengti modelį (angl. frame), sujungsiantį pagrindinius rinkodaros galią nulemiančius veiksnius, kurių suderinta plėtra ir valdymas ženkliai padidintu rinkodarinės veiklos efektyvumą. Šiuo tyrimu buvo siekiama visapusiškai išnagrinėti naujausią mokslinę literatūrą ir atsakyti į klausimą, kokioje pažinimo būsenoje yra darbo tikslą sudarančių problemų sprendiniai ir kiek adekvatus yra šias problemas sprendžiantys metodai bei priemonės. Atskleidus problemų išsprendimo lygį ir patikrinus naudojamų metodų tinkamumą, tiriamojo darbo uždavinius galima įvardinti taip: pasiūlyti sąveikos tarp rinkodaros ir kitų verslo departamentų prioritetinio pažinimo schemą, realizuojant ją iki pragmatinių nuostatų parengimo; adaptuoti ekspertinio vertinimo metodiką rinkodaros problemoms spręsti, papildant ją naujais metodais ar naudojamu metodų modifikacijomis tam, kad pasiekti suformuluotus darbo tikslus; inovatyviai suformuluoti rinkodaros portfelio sampratą, kurioje įsitvirtintu tiek rinkodaros aktyvų suvokimas, tiek ir būtinumas suformuluoti adekvačias rinkodaros rezultatyvumo matavimo bei sąnaudų efektyvumo nustatymo metrikas; suformuluoti rinkodaros rizikos analizės ir valdymo schemą, leidžiančią objektyviai pamatuoti finansinių sąnaudų poreikį skirtingų atmainų rizikoms mažinti ir kartu spręsti optimizacinį turimų finansinių išteklių paskirstymo tarp atskirų rizikų uždavinį, siekiant, kad išvengtos netekties mąstai būtų didžiausi.Reikšminiai žodžiai: Įmonės marketingas; Daugiakriteriniai vertinimo metodai; Marketingo būklės kiekybinis vertinimas; Enterprise marketing; Multicriteria evaluation methods; Quantitative evaluation of marketing state.

ENThe dissertation investigates the issues of increasing economic effectiveness of marketing by using quantitative multicriteria methods of evaluation, marketing portfolio management theory and integrated marketing risk and efficiency management theory. The main goal of the thesis is to provide a model (frame) of integrating the main factors determining the capability of marketing, whose sustainable development and management can considerably increase economic effectiveness of marketing. The present research was aimed at comprehensive analysis of the newest literature for answering the question about the state of the problems making the aim of the thesis, their solutions and the adequacy of the methods and approaches used for the solutions of these problems. When the level of the problem solution is determined and the adequacy of the applied methods is checked, the tasks of the present work may be formulated as follows: to suggest a priority scheme of investigating the interaction between the marketing and other business departments, realizing it till pragmatic (practical) statements are provided; to adapt the methods of expert evaluation to the solution of marketing problems, supplementing them with new and modified commonly used methods, to achieve the aims stated in the thesis; to provide a novel formulation of the marketing portfolio concept, which could embrace both the concept of marketing assets and the requirement for defining the metrics of adequate measuring of marketing and cost efficiency; to develop a scheme of marketing risk analysis and management, allowing for objective determination of the need for financial expenses to decrease various types of risks and for solving the problem of optimal distribution of the available financial resources among various risks so that avoided loss would be the highest.

ISBN:
9789955288916
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/45536
Updated:
2022-01-22 17:37:52
Metrics:
Views: 37
Export: