LTStraipsnyje aptariami kai kurie pagrindinių komunikacinių kompetencijų ugdymo būdai besimokant akademinės anglų kalbos. Atsižvelgiant į dabartinius požiūrius į anglų kalbą ir jos mokymąsi Lietuvos institucijose, išsakoma mintis, jog bendros socialinės pasaulinės tendencijos apsunkina akademinės kalbos mokymosi būtinybės suvokimą. Straipsnyje siūlomas daugialypis požiūris į akademinės kalbos įgūdžių lavinimą, remiantis pirmiausiai JAV akademinės kalbos mokymosi patirtimi, pristatomos bei aptariamos užduotys, skirtos pagerinti akademinio žodyno recepcijos ir ypač produkcijos įgūdžius užsienio kalbos pratybų metu Lietuvos aukštosiose mokyklose. Tikimasi, kad straipsnyje analizuojamos užduotys stimuliuos studentų akademinio žodyno mokymą bei bus naudingos rengiant pažintinius užsiėmimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Akademinė anglų kalba; Kalbinė produkcija; Kalbinė recepcija; Kompetencijų ugdymas; Komunikacinių; Komunikacinių kompetencijų ugdymas; Įgūdžių lavinimas; Activities; Communicative; EAP; English for academic purposes; Language competences; Language competences, communicative activities; Production; Production ativities; Reception activities; Skills development.
ENArticle is devoted to an exploration of classroom activities aimed to promote the acquisition of Academic English in the L2 environment across the principal communicative activities. It is argued that teaching Academic English at the university-level is presently confronted with a number of obstacles due to the current global tendencies toward the spoken medium of language on the one hand, and, more locally, English curriculum cuts in Lithuanian higher education institutions. To facilitate academic language learning, the author assumes a multifaceted approach and combines some of the US and Lithuanian methodological practices. A discussion of activities follows intended to raise awareness and stimulate acquisition of relevant academic vocabulary in Lithuanian learners of English. The author believes that the activities proposed may be further extended for use in other L2 environments as well. [From the publication]