LTStraipsnyje pateikiami tyrimo, atlikto Klaipėdos universitete, rezultatai. Laikantis komunikacijos teorijos paradigmos ir taikant ranginės skalės metodą, nustatyti dabartiniai mokomosios informacijos Šaltinių reitingai. Publikacijoje lyginami bei analizuojami skirtinguose fakultetuose bei atskirose studijų programose gauti duomenys, aptariama tikėtina šaltinių rangavimo motyvacija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Didaktinė komunikacija; Didaktinė komunikacija, informacijos šaltinis, ranginė skalė, reitingai; Informacijos šaltinis; Ranginė skalė; Reitingai; Didactic communication; Didactic communication, information source, ranking scale, ratings; Information source; Ranking scale; Ratings.
ENThe results of the research performed at Klaipėda University are provided in the article. Following the paradigm of communication theory and applying rank scale method, the source ratings of current teaching information have been defined. The data received from different faculties and separate study programs are compared, analyzed, and the motivation of source ranking is discussed in this publication. [Text from author]