LTTarptautinių ir Lietuvos dokumentų, žyminčių švietimo kaitos gaires, analizė leidžia teigti, kad nuolatinis mokymasis yra būtinas švietimo komponentas, užtikrinantis kiekvienam visuomenės nariui profesinę kvalifikaciją, atitinkančią šiuolaikinių sparčiai besivystančių technologijų lygį. Europai įžengus į Žinių visuomenę, pakito ir farmacijos specialistų veiklos erdvės – jie prisiėmė ugdytojo vaidmenį, kurį galima atlikti tik nuolatos mokantis, tobulinant savo profesinę kvalifikaciją. Lietuvoje sąlyginai mažai atlikta tyrimų, atskleidžiančių, kokie veiksniai turi įtakos farmacijos specialistų savo, kaip ugdytojo, vaidmens įgyvendinimui. Šio tyrimo rėmuose nuolatinis mokymasis, kaip profesinės vertybės, sąsajos su farmacijos specialisto, kaip ugdytojo, funkcijos realizacija yra analizuojamos konkrečiu – motinų ugdymo atveju. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Farmacijos specialistas; Motinų ugdymas; Nuolatinis mokymasis; Ugdytojas; Ugdytojo funkcija; Continuous education; Educator; Mothers education; Permanent education; Pharmacy specialist.
ENAnalysis of Lithuanian and international documents suggests that continuous education is an essential educational component in ensuring professional qualifications that is necessary in the context of the rapidly developing modern technologies. Europe has entered the Knowledge society and pharmacy specialists have changed their operating space. Their professional role has shifted and patient education became one of the tasks for qualified pharmacy specialists. It could be achieved only through continuous professional development. There are few researches in Lithuania that reveal what factors could affect the implementation of the educator’s role among pharmacy specialists. In this study, the correlation between continuous education as a professional value of pharmacy specialists and the educators’ functions realization would be analyzed in particular – a case of mothers’ education. [From the publication]