LTAtlikėjų meno organizacijos sėkmės kriterijai teorinėje literatūroje pateikiami kaip tarpusavyje susiję ir veikiantys vienas kitą. Tai meninė programos kokybė, meninė sėkmė, auditorijos plėtra, finansinė organizacijos sveikata. Dėmesys sutelkiamas į profesionalių atlikėjų ne pelno organizacijas - profesionalius teatrus ir koncertines įstaigas (toliau tekste „atlikėjų meno organizacijos"). Empirinio tyrimo metu buvo apklausiami aštuonių teatrų ir koncertinių įstaigų vadovai. Kaip rodo tyrimo rezultatai, Lietuvos atlikėjų meno organizacijos vadovaujasi tais pačiais sėkmės kriterijais. Meniškai sėkminga programa turėtų būti ne tik kokybiška pagal daugelį vertinimo kriterijų, bet ir turėti vidinį poveikį. Meninės sėkmės kriterijus pagal pateiktą vertinimą daro įtaką žiūrovų domesiui ir auditorijos plėtrai bei organizacijos žinomumui. Sėkmė finansiniu požiūriu pasireiškia ne tik pajamų ir viso biudžeto didinimu, subalansavimu, bet ir teisingu, atitinkančiu misijos prioritetus tų finansų panaudojimu. Auditorijos plėtra turėtų būti susijusi su aukštesniųjų jos poreikių formavimu ir tenkinimu. Tyrimo rezultatai parodė, kad, Lietuvos atlikėjų meno organizacijų supratimu, šie trys teoriniai sėkmės kriterijai turėtų būti papildyti dar vienu - organizacijos paskirties suvokimo ir realizavimo. Visi keturi sėkmės kriterijai turi būti suvokiami kaip vientisas ir nedalomas, vienas kitą veikiantis ir papildantis kriterijų blokas, įgalinantis organizacijos sėkmę.Reikšminiai žodžiai: Atlikėjai, meno organizacijos, žiūrovai, programos kokybė, finansavimas; Atlikėjų meno organizacijos; Atlikėjų meno organizacijų sėkmės kriterijai; Meno organizacijų veikla; Activity of arts organizations; Artists, arts organizations, audience, quality of program, financing; Performing arts organizations; Success criteria of performing arts organizations.
ENCriteria of success of artistic art organization in theoretical literature are presented as interrelated and affecting each other. It includes artistic quality of the programme, artistic success, increase of the audience, and financial health of the organization. Focus is on non-profit organizations of professional artists, i.e. professional theatres and concert institutions (hereinafter referred to as ‘artistic art organizations’). During the empirical research heads of eight theatres and concert institutions were interviewed. According to the results of the research, Lithuanian artistic art organizations follow the same criteria of success. Artistically successful programme should not only be of high quality under many assessment criteria, but it also must have an internal effect. Under provided assessment, criterion of artistic success influences attention of viewers, increases the audience and affects the popularity of the organization. Financially success is expressed not only by the increase and balance in income and budget, but also by the appropriate usage of those funds satisfying priorities of the mission. Increase in the audience should be associated with higher formation and satisfaction of its needs. The results of the research revealed that according to the Lithuanian artistic art organizations, these three theoretical criteria of success should be supplemented by another one, i.e. the criterion of comprehension and realization of organizational purpose. All four criteria of success must be understood as one solid undivided block of criteria affecting and complementing one another, which affects the success of the organization.