Pedagogų profesinės kompetencijos problemos nuolatinio mokymosi kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų profesinės kompetencijos problemos nuolatinio mokymosi kontekste
Alternative Title:
Problems of pedagogues' professional competence in the context of continuous learning
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2000, Nr. 2, p. 20-33. Švietimas besikeičiančioje visuomenėje
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariama šiuolaikinė pedagogų profesinės kompetencijos samprata, problemos, lūkesčiai nuolatinio (permanentinio) mokymosi kontekste. Supažindinama su Kvalifikacijos kėlimo instituto - savarankiško Klaipėdos universiteto padalinio veikla, patirtimi, uždaviniais. Charakterizuojamos nuolatinio mokymosi veiklos kryptys: pedagogų rengimas atestacijai, kvalifikacijos tobulinimas, perkvalifikavimas. Skirta vietos studijoms aptarti: pedagogų mokymosi motyvai, nuomonė, vertinimai, kaitos ypatumai. Numatytos KKI raidos kryptys pedagogų naujos (papildomos) kvalifikacijos įgijimui, profesinės kompetencijos gerinimui nuolatinio mokymosi kontekste. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Atestacija; Interaktyvaus mokymosi metodai; Kaita; Kvakifikacijos tobulinimas; Kvalifikacija; Kvalifikacijos tobulinimas, nuolatinis mokymasis; Mokymosi: pedagoginė, socialinė, psichologinė; Motyvai; Nuolatinis mokymasis; Nuolatinis permanentinis mokymasis; Pedagogas; Perkvalifikavimas; Profesinė kompetencija; Raidos kryptys; Vaikas; Veiklos; Vertinimai; Ypatumai; Child; Educator, child, Qualification, Professional Competence, Learning: educational, social, psychological, Certification, Kvakifikacijos improvement, retraining Regular permanent learning, interactive learning methods, operational, developmental trends, Reasons, assessments, change, Extras; Improvement of qualification; Interactive methods of learning; Lifelong learning; Professional competence; Qualification; Requalification, lifelong learning; Teacher.

ENThis article raises a problems of modern understanding of teachers professional competence and their expectations in the context of lifelong learning. The paper introduces the movement, experience and mission of the Institute of Requalification (an independent subdivision of Klaipeda University), defines the guidelines of lifelong (permanent), learning activities such as, the preparation for teachers' accreditation, improvement of qualification and requalification. The article explores teachers' study motives, opinions, evaluations and particularities of change. It also deals with additional guidelines forwards new professional qualifications and professional competence in the context of lifelong (permanent) learning. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43739
Updated:
2018-12-17 10:48:35
Metrics:
Views: 54    Downloads: 4
Export: