LTStraipsnyje nagrinėjant trijų nevyriausybinių organizacijų (toliau NVO) (Ateitininkų federacijos, Lietuvos jūrų skautijos bei Všį „Kitas variantas“) ugdymo programų turinį, siekiama atkreipti dėmesį į organizacijų veiklos mokinių socialinių įgūdžių ugdymo metodikas. Siekdamos išugdyti pagrindinius socialinius įgūdžius (bendravimo su bendraamžiais, savitvardos, akademinius, bendradarbiavimo, savęs vertinimo ir savęs įtvirtinimo, pasitikėjimo savimi, lyderiavimo, emocinės raiškos) tyrime dalyvavusios NVO mokinių ugdymo programose naudoja labai įvairius metodus: žaidimus, pokalbius, diskusijas, interviu, priesakų (taisyklių) laikymosi, įžodžio davimo, namų darbų atlikimo, seminarų, mažų grupių sistemą, padedančių užtikrinti teikiamų paslaugų efektyvumą. Atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad N VO ugdymo programose nurodyti ugdymo turinio įgyvendinimo metodai, remiantis Š. Šniro, R. Malinausko (2006) literatūroje pateiktu papildomojo ugdymo programos pavyzdžiu, atitinka keliamus socialinių įgūdžių ugdymo reikalavimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nevyriausybinė organizacija; Socialiniai įgūdžiai; Ugdymo metodai; Non-governmental organization; Social skills; Educational methods.
ENIn this article is being analysed the content of the education programs of the three non-governmental organizations (NGO- continue) Federation "Ateitininkai", Lithuanian Sea Scouting and PSI "Kitas variantas"), by this it is trying to pay attention to the social skills training techniques in the activities of the organizations. Trying to develop the basic social skills (interaction with peers, selfcontrol, academic cooperation, self-evaluation and self-building, confidence, leadership, emotional expression) the NGO, participated in the investigation of NGOs student education programs used very different methods: games, conversations, discussions, interviews, the front (Rules) compliance, giving solemn promises, home works, seminars, small group system, which helps to ensure service efficiency. The investigation revealed that the NGO education programs in the curriculum implementation methods based on Š. Šniras, R. Malinauskas (2006) literary example, fulfilling the conditions of social skills training requirements. [From the publication]