Marketingo tyrimai : teorija ir praktika : mokomoji knyga

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Marketingo tyrimai: teorija ir praktika : mokomoji knyga
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus vadybos akademija, 2005.
Pages:
188 p
Notes:
Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTReikšminiai žodžiai: Antrinės informacijos šaltiniai; Apklausa; Atranka; Duomenų rinkimas; Eksperimentas; Imties dydis; Kiekybinis tyrimas; Klausimyno sudarymas; Kokybinio tyrimo metodai; Kokybinis tyrimas; Marketingas; Marketingo tyrimai; Marketingo tyrimo problema; Nuomonių tyrimai; Pardavimo prognozavimas; Statistiniai kriterijai; Stebėjimas; Tarptautiniai tyrimai; Tarptautinių rinkų tyrimai; Tyrimo metodai; Data retrieval; Experiment; International market research; International research; Marketing; Marketing research; Marketing research problem; Monitoring; Observation; Opinion research; Paradavimo prediction; Qualitative research; Qualitative research methods; Quantitative research; Questionnaire shaping; Research methods; Sample; Sample size; Secondary data resources; Statistical criteria; Survey; Surveys.

ISBN:
9955528044
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43296
Updated:
2018-03-04 16:19:02
Metrics:
Views: 576
Export: