LTStraipsnyje išryškinamos biomedicinos fizikos mokymo problemos šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje, kai sparčiai didėja kiekvienam besimokančiajam reikalingas įsisavinti žinių kiekis. Pateikiama Lietuvos, Baltijos regiono ir kai kurių ES šalių medicinos specialistus rengiančių aukštesniųjų ir aukštųjų mokyklų biomedicinos fizikos kurso programų turinio ir jų įsisavinimui skiriamo laiko analizė. Pristatomi naujų, šiuolaikinę situaciją atitinkančių programų modulių rengimo kriterijai ir programos, parengtos vykdant Europos Sąjungos Leonardo da Vinci programos projektą „Biomedicinos fizika įvairiuose profesinio mokymo lygiuose: nuotolinio mokymo link (MEDPHYSTRAIN)“. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis mokslas; Biomedicinos fizikos mokymo programos; Biomedicinos studijos; Medicinos kolegijos ir universitetai; Modulio rengimo kriterijai; Nuotolinis mokymas; Profesinio mokymo lygiai; Profesinis rengimas; Studijų programos; Biomedical studies; Criteria of module preparation; Distant learning; Higher education; Levels of professional education; Medical colleges and universities; Study program; Teaching programs of biomedical physics; Vocational training.
ENWith the tremendous development of medical technology the knowledge of natural sciences (biomedical physics, chemistry, etc.) is becoming extremely important. There is an urgent need for training institutions to improve the present situation of teaching in biomedical physics considering it as a basis in understanding new treatment, diagnostic methods and equipment. The aim of this article is to present the problems in teaching biomedical physics and to review the situation at Lithuanian medical colleges and universities. Teaching programs of biomedical physics in Lithuania, the Baltic region, and European countries are analyzed. New programs for two levels of medical students created in consistency with European teaching standards and the EU Leonardo da Vinci program pilot project "Biomedical physics in vocational training at different levels: targeting distance education" are presented. [Text from author]