LTStraipsnyje nagrinėjamos aktualios užsienio kalbos mokymo problemos remiantis naujais žymių vokiečių metodistų tyrinėjimais. Akcentuojama mokymo darbo grupėse reikšmė. Pateikiami užsienio kalbos mokymo jose pranašumai. Konstatuojama, kad darbas grupėse yra viena iš svarbiausių šio laiko komunikacinės užsienio kalbos mokymo formų, kurios teikia besimokančiajam galimybę tobulėti, ugdyti jo savarankiškumą, toleranciją, kūrybiškumą. Pabrėžiamas naujas pedagogo vaidmuo plėtojant besimokančiojo sugebėjimą reikšti mintis, jas pagrįsti, komunikuoti tiek buitine, tiek visuomenine, tiek specialiąja tematika. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Užsienio kalbos mokymas; Mokymas darbo grupėse; Pedagogo vaidmuo; Foreign language teaching; Training in working groups; Educator's role.
ENThe paper analyses relevant foreign language teaching problems on the basis of the latest research of prominent German methodologists. The significance of teaching in working groups is highlighted. The advantages of teaching foreign languages in these groups are provided. Group work is one of the most important forms of teaching modern conversational foreign language, which provides the learner with the opportunity to improve, develop autonomy, tolerance and creativity. The paper emphasises the new role of a pedagogue while developing the learner’s ability to express thoughts, give arguments, and communicate in everyday, universal and special topics.