LTStraipsnyje analizuojami pradinių klasių sutrikusios regos mokinių mąstymo tyrimo duomenys. Šie duomenys lyginami su analogiškais tyrimo rezultatais vaikų, neturinčių regos sutrikimų. Nustatyta, kad kai kurie sutrikusios regos vaikų mąstymo operacijų rodikliai didesni nei vaikų, be regos sutrikimų. Nustatytas lėtesnis sutrikusios regos pradinių klasių mokinių mąstymo procesų greitis lyginant su bendraamžiais, neturinčiais regos sutrikimų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mąstymas; Mąstymo ypatumai; Sutrikusios regos vaikai; Thinking; Thinking features; Visually impaired children.
ENThe article analyses the data of a study into the thinking of primary school pupils with impaired vision. These data are compared with similar results of a study of children who do not have vision problems. It was found that some indicators of the thinking activities of visually impaired children are higher than those of children without visual disturbances. Slower speed of thinking processes of primary school pupils with impaired vision compared to their peers who do not have vision problems was established.