Turizmo paslaugos edukacinio potencialo raiška besimokančios organizacijos kontekste : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Turizmo paslaugos edukacinio potencialo raiška besimokančios organizacijos kontekste: disertacija
Publication Data:
Šiauliai : Lucilijus, 2010.
Pages:
188 p + 1 kompakt. diskas
Notes:
Disertacija rengta 2006-2010 metais Šiaulių univesitete. Dr. disert. (social. m.) - Šiaulių universitetas, 2010. Bibliografija.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Expression of tourism service educational potential in a learning organization context Šiauliai : Lucilijus, 2010 55 p
Summary / Abstract:

LTDisertaciniame darbe analizuojama turizmo paslaugos edukacinio potencialo raiška besimokančios organizacijos darbuotojų ir turizmo paslaugų vartotojų kontekste. Sutelktas dėmesys į turizmo organizacijos, kaip inovatyvios, laikmečio kaitą atitinkančios organizacijos, paslaugos kokybę. Kiekvienas kaitos proceso dalyvis svarbus, todėl turizmo paslaugos kūrimas, kaip praktinio ugdymo mokymas(sis) yra svarbiausias aspektas disertacijos darbe. Pagrindinis darbo tikslas – ištirti turizmo paslaugos edukacinio potencialo raišką besimokančios turistinės organizacijos kontekste. Disertaciją sudaro įvadas, trys dalys, išvados, rekomendacijos, literatūros sąrašas. Disertacijos struktūrą lėmė iškeltas tyrimo tikslas: pirmoje darbo dalyje atskleidžiama turizmo verslo esmė, analizuojamos ir teoriškai pagrindžiamos organizacijos bei turistinės kaip besimokančios organizacijos teorines prieigos, pristatomas paslaugos teorinis konceptas; antroje dalyje pateikiama parengta empirinio tyrimo strategija ir metodologiškai pagrįsta; trečia disertacijos dalis skiriama turizmo paslaugos teikėjo ir vartotojo edukacinio potencialo raiškos tyrimui, orientuojantis į žinias, gebėjimus bei vertybes. Remiantis teorinio ir empirinio disertacinio tyrimo rezultatais, parengtos rekomendacijos turizmo verslą koordinuojančioms institucijoms, turizmo verslo organizacijoms, dėl edukacinio potencialo sustiprinimo turizmo srityje, sutelkiant organizacijų vadovus bei vadybininkus, orientuotis į besimokančios organizacijos bruožų stiprinimą per turizmo paslaugos realizavimo procesus teikiant paslaugą vartotojui.Reikšminiai žodžiai: Turizmo paslauga; Edukacinis potencialas; Besimokanti turistinė organizacija; Tourism service; Educational potential; Learning organization.

ENThe dissertation analyzes the expression of tourism service educational potential in the contexts of personnel of a learning organization and consumers of tourism services. It concentrates the attention on a service quality of a tourism organization as innovative and corresponding to time changes. Every participant of a changing process is very important; therefore, creation of tourism service as learning of practical education is the focus point of the dissertation. The main aim of the dissertation is to explore the expression of tourism service educational potential in the context of a learning organization. The dissertation consists of three parts, conclusions, recommendations, and literature. The structure of the dissertation depended on the research aim: the first part reveals the essence of tourism business, analyzes and theoretically substantiates the theoretical access of organization and tourism organization as a learning one, and presents the theoretical concept of a service; the second part presents the formed strategy of empirical research which was methodologically substantiated; the third part of the dissertation is for the research of the expression of tourism service supplier and consumer educational potential, focusing on knowledge, skills and values. On the basis of the results of the theoretical and empirical research the author formulated recommendations for institutions coordinating tourism business and for tourism business organizations because of educational potential strengthening in tourism business, involving organizational senior and junior managers, focusing on strengthening characteristics of a learning organization through tourism service distribution processes supplying services to customers.

Related Publications:
Gidų kursų rengimo programos ir įgyjamų kompetencijų vertinimas / Gabrielė Považajevaitė, Regina Navickienė. Laisvalaikio tyrimai 2023, Nr. 2 (22), p. 30-38.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43006
Updated:
2022-02-07 20:08:28
Metrics:
Views: 66
Export: