LTMonografijoje nagrinėjama asmens mokymosi pasiekimų, įgytų įvairiose mokymosi aplinkose, vertinimo ir atitinkamo pripažinimo problematika. Analizuojamos neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir pripažinimo sistemos kūrimo Lietuvoje galimybės ir sunkumai, išskiriami pagrindiniai sistemos elementai, aprašoma užsienio šalių patirtis šioje srityje. Pristatoma neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo atvejo studija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompetencija; Mokymosi pasiekimų metodologija; Kompetencijų vertinimo teorinės ir politinės dimensijos; Neformalusis ir savaiminis mokymasis; Kompetencijų vertinimo modeliavimas; Lietuvos situacija.
ENThe monograph addresses the topic of assessment and respective recognition of the learning achievements acquired by the individual in different learning environments. The monograph analyses opportunities and challenges of creating the system for the assessment and recognition of achievements of non-formal and informal learning in Lithuania, identifies the basic elements of the system and describes the experience of foreign countries in this area. It presents a case study of the assessment of achievements of non-formal and informal learning.