Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų įvertinimo metodologijų probleminiai aspektai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų įvertinimo metodologijų probleminiai aspektai
Alternative Title:
Problematic aspects of non-formal and informal learning achievement assessment methodologies
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2004, Nr. 8, p. 116-123
Summary / Abstract:

LTNeformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų įvertinimas ir pripažinimas yra vienas iš svarbiausių Europos, tame tarpe ir Lietuvos, švietimo politikos prioritetų. Šiame straipsnyje analizuojama neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų įvertinimo problematika, aptariamos įvertinimo proceso konceptualiosios kliūtys bei teorinės gairės, pristatomi pasiekimų įvertinimo metodologijos pagrįstumo ir patikimumo kriterijai. [Iš leidinio]

ENAssessment and recognition of non-formal and informal learning is one of the most important priorities of education policy in Europe, including Lithuania. The article analyses the topic of assessment of non-formal and informal learning achievements, discusses the conceptual barriers and theoretical guidelines of the assessment process as well as presents the validity and reliability criteria of evaluation methodologies. [From the publication]

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42963
Updated:
2020-04-03 19:56:23
Metrics:
Views: 20    Downloads: 1
Export: