LTLeidinyje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat tenka spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovui bei jos darbuotojams. Knyga skiriama aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.Reikšminiai žodžiai: Prekyba; Marketingas; Tyrimai; Įmonės; Trade; Marketing; Research; Enterprise.
ENThe publication provides a broad and comprehensive analysis of the most important and relevant issues of theory and practice of trade companies marketing and the activities of the companies in Lithuania. Most attention is dedicated to the management of marketing of trade companies: formation of range, pricing policy, servicing of customers, advertising and promotion, equipment of shops, selection of places for shops and a lot of other issues, which are continuously resolved by the heads and employees of all trade companies. The book is dedicated to the students of further and higher educational institutions, studying business management and administration, managers of trade companies and other specialists and all the other people, taking interest in the theoretic and practical issues of marketing of trade companies.